او زمانی اعتراف کردکه متوجه شد دوربین‌های مداربسته مجتمع تجاری در محدوده میدان نوبنیاد لحظه جنایتش را سکانس به سکانس ثبت کرده است. متهم به قتل Murder درباره انگیزه‌اش از این جنایت Crime گفت: دو سال پیش قطعه زمینی را از مقتول خریدم، اما او حاضر نمی‌شد برای ثبت سند به دفترخانه بیاید تا این که بعد از درگیری‌های مداوم او، پسرش و وکیل آنها بعدازظهر دوم بهمن امسال به مرکز تجاری آمدندتا به دفترخانه برویم. آن روز با هم دعوایمان شد. عصبانی شدم و با ضربه چاقو او را کشتم. از ترس سکوت کرده بودم، اما اکنون اعتراف می‌کنم که عذاب وجدانم کمتر شود.

شمارش معکوس برای اعدام execution قاتل The Murderer ستایش

دومین روز هفته بود که پرونده عامل قتل ستایش کوچولوی افغان به اجرای احکام ورامین منتقل شد. پسر نوجوان متهم است که 21 فروردین امسال دختر شش ساله همسایه‌شان را به طور دلخراشی پس از آزار و اذیت به قتل رسانده و یکی از خبرسازترین پرونده‌های سال شد. عامل جنایت در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه وبه اعدام و قصاص محکوم شد. رای در شعبه 32 دیوان عالی کشور تائید شد. سرانجام این پرونده به اجرای احکام فرستاده شد. به این صورت شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص قاتل این کودک آغاز شد.

قتل همسایه با چوب بیسبال

سومین روز هفته هم مردی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت که بر سر این که مدام همسایه‌اش زباله در خیابان می‌‌ریخت، با وی درگیرشده و او را در 15 دی سال گذشته با چوب بیسبال به قتل رسانده بود. او در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و گفت: سه سال پیش، طبقه پایین خانه پدری مقتول را خریدم و همان جا شروع به کار کردم.

من وسواس داشتم و مرد جوان همیشه زباله‌های خود را جلوی مغازه‌ام می‌ریخت. چند بار به او اعتراض کردم، اما بی‌فایده بود. دوباره روز حادثه Incident زباله بیرون انداخت. با هم که درگیر شدیم، عصبانی شدم و چوب بیسبال را از مغازه برداشتم و به سمت او و افراد همراهش انداختم که باعث شد او آسیب‌ ببیند و فوت کند و از مرگ او ناراحتم.

نجات آزارگران جهانگرد فرانسوی از اعدام

دو متهم افغان که به اتهام آزار و اذیت توریست فرانسوی به اعدام محکوم شده بودند روز سه‌شنبه با حکم قضات کیفری از مرگ نجات پیدا کردند.

متهمان 28 شهریور سال گذشته در یکی از باغ‌های گردوی فرحزاد، یک جهانگرد زن فرانسوی را مورد آزار و اذیت قرار دادند. متهمان آزارگر در نخستین جلسه محاکمه به اعدام محکوم شدند. زمانی که حکم صادر شد، شاکی که برای کوهنوردی آمده بود و این حادثه برایش رخ داده از شکایت خود صرف‌نظر کرد. با توجه به رضایت شاکی پرونده، حکم در دیوان عالی کشور شکسته شد و متهمان چهارمین روز هفته دوباره برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شدند که این بار متهمان آزار و اذیت زن جوان را انکار کردند که در پایان جلسه دادگاه قضات، متهمان به تحمل صد ضربه شلاق Whip و اخراج از کشور محکوم شدند. متهم سوم پرونده هم که خودش تسلیم پلیس Police شده بود به پرداخت 300 هزار تومان جزای نقدی محکوم شد.

شکارچی قاتل تسلیم شد

مرد شکارچی 28 دی امسال زمانی که با اعتراض رئیس شورای روستا و مرد 30 ساله همراه او رو به روشد که از وی می‌خواستند دیگر دست از شکار غیرقانونی در یکی از روستاهای اطراف روانسر بردارد، دست به اقدام عجیبی زد. مرد شکارچی در حالی که خشمگین بود و چاقویی به دست داشت، با آنها درگیرشده و با ضربه‌های چاقو هر دویشان را زخمی کرد که منجر به مرگ همراه رئیس شورا شد. وی همان زمان فرار Escape کرد و در کوهستان پنهان شد تا این که در پنجمین روز هفته با بستن تمام راه‌های فرار، تسلیم پلیس شد.

بهمن مرگبار در هراز

از عصر پنجشنبه برف و کولاک شدید منجر به گرفتار شدن بسیاری از مسافران در محور هراز به تهران شد. همچنین ریزش بهمن در گردنه مبارک‌آباد آبعلی در جاده هراز منجر به مرگ سه نفر ازجمله رئیس راهداری شرق استان تهران شد. زمانی که امدادگران هلال احمر تلاش‌ها را برای نجات در راه ماندگان میان برف و کولاک آغاز کردند، متوجه شدند که خودروهایی ازجمله خودروی پلیس در میان برف گرفتار شده‌اند که به امدادرسانی پرداختند و خودروها را از دل برف خارج کردند. در ادامه دو نفر را زنده از زیر حجم سنگین برف خارج و به کمک امدادگران اورژانس به مرکز درمانی منتقل کردند. امدادگران در ادامه عملیات‌های امدادرسانی شان توانسته بودند 9 هزار و 800 مسافر که در محور هراز و فیروزکوه گرفتار کولاک شدید شده بودند را نجات داده و توانستند بخشی از آنها را در مکان‌های امن اسکان دهند.

کلکسیون سرقت‌ها در پرونده 3 گانگستر

سه متهم سابقه‌دار که دو نفرشان با هم برادر و نفر سوم یکی از خویشاوندان آنها بود از زمستان سال 93 باندی را با هم تشکیل داده و جرایم مسلحانه‌شان را آغاز کردند. آنها در نخستین اقدام خود در حالی که نقاب بر چهره‌هایشان زده بودند، مسلح وارد بانکی در سه راهی خمینی شهر اصفهان شده و با ورود به بانک و پس از تهدید در جریان سرقت Stealing بیش از هفت میلیون تومان نصیبشان شد. آنها هنگام فرار یکی از مشتریان را به قتل رسانده و بعد از زخمی کردن یک مشتری و یک نفر از کارمندان بانک گریختند. آنها چند ماه بعد به دو موسسه قرض‌الحسنه هم دستبرد زدند و مدتی آفتابی نشدند تا این ‌که اوایل بهمن امسال به فاصله 4 ساعت به سه جایگاه سوخت در سه شهر اصفهان مسلحانه دستبرد زدند. ماموران سرانجام بعد از عملیات‌های پلیسی موفق شدند در آخرین روز هفته این سه نفر را دستگیر و به گانگستربازی‌های آنها پایان دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 243808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟