این زن شیک پوش را می شناسید؟او یک دزد است +عکس

ساعت 5عصر 27 آبانماه امسال زنی با مراجعه به مغازه طلافروشی در مجتمع تجاری گلستان در منطقه پونک ، از صاحب طلافروشی درخواست خرید یک سرویس طلا کرده و در ادامه با واریز این مبلغ به حساب صاحب مغازه اقدام به خرید یک سرویس طلای 4 میلیون تومانی می کند .

چند روز پس از مراجعه این زن به مغازه ی طلافروشی و خرید سرویس طلا ، صاحب مغازه طلافروشی متوجه مسدود شدن حساب بانکی خود می شود ؟! ؛ در مراجعه این شخص به شعبه بانک جهت بررسی علت مسدود شدن حساب ، وی اطلاع پیدا می کند که مبلغ چهار میلیون تومان پول واریز شده به حسابش از سوی زن خریدار سرویس طلا ، متعلق به حساب بانکی شخص دیگری بوده که عابربانکش مورد سرقت Stealing سارقین قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان  با بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته ی داخل مغازه طلافروشی و با راهنمایی مرد طلافروش موفق به شناسایی تصویر زنی 40 ساله شدند که در مراجعه به مغازه طلافروشی و با استفاده از عابربانک سرقتی اقدام به خرید سرویس طلای 4 میلون تومانی کرده بود .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به این پرونده ، بازپرس خواستار انتشار عکس بدون پوشش تصویر بدست آمده از زن شیک پوش  شده است ؛ لذا از کسانیکه  که موفق به شناسایی تصویراین زن شده و اطلاعاتی در خصوص هویت ، محل سکونت و یا محل های تردد این شخص دارند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را ازطریق شماره تماس 21869006 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار دهنـد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟