این مرد عامل قتل جسد سوخته زنی در بیابان های قیامدشت است+عکس

پسر افیونی که نمی خواست با اصرارهای مادرش به کمپ اعتیاد برود در سناریوی هولناک پس از قتل مادرش با پیچ گوشتی اقدام به سوزاندن جسد کرد.

به گزارش رکنا، ساعت 2 ظهر 17 بهمن ماه سال جاری راننده کامیونی در مسیر معدن گچ در منطقه روستای چهل گیس در تماس با ماموران پلیس Police 110 از ماجرای کشف جسد سوخته ای داخل یک گودال خبر داد.

خیلی زود تیمی ا زماموران کلانتری 178 قیام دشت پای در محل گذاشته و با جسد نیمه سوخته زنی میانسال روبرو شدند که از ناحیه بالای تن سوخته شده بود.

راننده کامیون در تحقیقات ابتدایی گفت: به سمت معدن گچ بودم که دیدم تاکسی زرد رنگی در بالای جاده توقف کرده و با توجه به اینکه این مسیر فقط کامیون های معدن گچ حرکت می کنند مشکوک شدم که در این لحظه راننده تاکسی با دیدن خودروی من به سرعت سوار بر خودرویش شد و به سمت جاده اصلی حرکت کرد.

مادرکشی 2

وی افزود: زمانیکه خودرو از کنار کامیونم عبور کرد توانستم بخشی از شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم و زمانیکه به محلی که خودروی تاکسی توقف کرده بود رسیدم متوجه دود کمی از یک گودال شدم و وقتی به سمت گودال رفتم متوجه جسد شدم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی Judge شعبه 101 دادگاه خاوران برای دستگیری عامل جنایت Crime وارد عمل شدند و جسد سوخته زن میانسال برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان در گام نخست با توجه به بخشی از شماره پلاک تاکسی زرد رنگی که در دست داشتند تحقیقات ویژه خود را آغاز کردند تا اینکه صبح 18 بهمن ماه ماموران پلیس اگاهی تهران در جریان ماجرای ناپدید شدن مادر 60 ساله ای در منطقه یافت آباد قرار گرفتند.

تیم پلیسی در این مرحله خانواده زن گمشده را هدف تحقیق قرار دادند و خواهر و برادر جوان با حضور در پلیس آگاهی تهران اعلام کردند که مادرشان صبح روز یکشنبه از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

ماموران در ادامه پی بردند که این برادر بزرگ این خانواده اعتیاد به مواد مخدر Drugs شیشه و تریاک دارد و با خودروی تاکسی زرد رنگی مسافرکشی می کند و در کاوش های پلیسی خواهر و برادر جوان زمانیکه در برابر جسد سوخته قرار گرفتند موفق به شناسایی مادر 60 ساله شان به نام مهین شدند.

کارآگاهان در گام بعدی با توجه به تاکسی زرد رنگ پسر بزرگ خانواده به بررسی شماره پلاک خودروی وی پرداختند که با شماره های پلاکی که راننده کامیون در اختیار ماموران قرار داده بود مطابقت داشت.

همین کافی بود تا پسر بزرگ خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل Murder جسد سوخته زن میانسال مورد ردیابی قرار گیرد و ساعت یک ظهر دوشنبه 18 بهمن ماه، محمد 40 ساله در منطقه 17 شهریور از سوی ماموران دستگیر شد.

محمد ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد و مدارک پلیسی را پیش روی خود دید به ناچار لب به سخن باز کرد.

پسرمادرکش در اعترافاتش گفت: به خاطر اعتیادم و اذیت هایم همسر و 2 فرزندم مرا ترک کردند و به تنهایی زندگی می کردم و هیچ اختلافی با مادرم نداشتم.

وی افزود: روز حادثه Incident مادرم با من تماس گرفت و از من خواست تا او را به یک بیمارستان برسانم که به دنبالش رفتم و سوار بر خودرویم در مسیر اتوبان آزادگان بودیم و چون می دانستم در این مسیر بیمارستانی نیست از او سوال کردم که کجا می رویم که عنوان کرد می خواهد مرا به کمپ ترک اعتیاد ببرد.

محمد گفت: با مادرم درگیر شدم که گردنش را فشار دادم و که برای دفاع از خودش روی صورتم چنگ انداخت که کنترلم را از دستم دادم و با پیچ گوشتی ضرباتی به کمر و پهلویش زدم.

قاتل مادر ادامه داد: پس از قتل به دنبال محلی بودم که جسد را پنهان کنم که وارد مسیر خاکی شدم و جسد مادرم را داخل یک گودال انداختم و چون همیشه پشت خودرویم یگ گالن بنزین داشتم اقدام به سوزاندن جسد مادرم کردم که دیدم خودروی کامیونی به سمت من در حال حرکت است که ترسیدم و پا به فرار Escape گذاشتم.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران به رکناگفت: متهم پس از اعتراف به قتل مادرش با قرار بازداشت موقت از سوی دادگاه شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب خاوران برای تحقیقات بشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟