دستگیری قاتل خشنی که مرد طلافروش را در شرق تهران تکه تکه کرده بود +عکس

به گزارش رکنا، صبح 27 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 121 سلیمانیه در جریان کشف جسد تکه تکه شده مردی داخل سطل زباله ای در فلکه اول مقداد قرار گرفتند.

خیلی زود ماموران برای تحقیقات بیشتر همراه بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران در صحنه جرم Crime حاضر شدند و درهمان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که قربانی جنایت Crime همان مرد طلافروش در بلوار ابوذر است که از 2 روز پیش به طرز مرموزی ناپدید شده است.

قتل+مرد+طلافروش+در+بلوار+ابوذر

عکس مقتول

کارآگاهان اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران در این مرحله پی بردند که قربانی جنایت از مغازه اش ربوده شده و عامل جنایت پس از سرقت Stealing طلاها اقدام به کشتن Killing مرد طلافروش در مغازه املاک مسکن کرده است.

این تحقیقات زمانی فاش شد که یک کارگر شهرداری در صحنه جرم حاضر شد و ادعا کردکه ساعت 4 بامداد مردی از داخل بنگاه نزدیک فلکه اول مقداد او را صدا زده و خواسته تا با هم بسته ای را که با چادر خودروی پیچیده شده بود به داخل سطل زباله انتقال دهم که من نیز کمکش کردم.

همین کافی بود تا بنگاه املاک بررسی شود و سرنخ هایی از جنایت هولناک در این مغازه به دست آمد و در ادامه تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت که یکی از شرورهای منطقه است کلید زده شد.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه عصر شنبه 16 بهمن ماه عامل جنایت در مرکز تهران در حالیکه پشت فرمان خودرویش نشسته بود دستگیر شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و جزئیات کامل این خبر در گزارش بعدی اعلام می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا

رکنا: قتل طلافروشرکنا: قتل طلافروش

کدخبر: 242780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟