سرتیپ مجید شجاع  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با کسب اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت باند مخوفی که انواع جرایم را در مرکز استان مرتکب می شدند، شناسایی و انهدام باند در دستور کار پلیس Police امنیت عمومی استان قرار گرفت .

وی گفت : با انجام 2 ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، فعالیت و محل های تردد اعضای باند کنترل و مشخص شد، اعضای باند کاملا حرفه ای است و با افراد خلافکاری در سایر استان ها و شهرستان ها در ارتباط هستند .

فرمانده انتظامی استان بیان کرد : اعضای این باند انواع مواد مخدر Drugs صنعتی را از سایر شهرستان ها به بیرجند منتقل و در بین خرده فروشان توزیع می کردند و اقلام سرقتی را از معتادان با قیمت بسیار کم بابت پول مواد مخدر اخذ می کردند .

سردار شجاع تصریح کرد : در عملیات ضربتی، رئیس باند که به نایب سلطان معروف و مجهز به تجهیزات غیرمجاز و سلاح سرد بود، دستگیر شد و از نامبرده 53 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد .

وی بیان کرد : در ادامه عملیات پنج نفر از اعضای باند و همدستان تبهکار معروف دستگیر شدند،2دستگاه خودرو ، مقداری مواد مخدر صنعتی،67 قطعه انواع ابزار و اجناس سرقتی ،17 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و انواع و اقسام لوازم ممنوعه از اعضای باند کشف شد .

شجاع تاکید کرد : پلیس به شدت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و افراد تبهکار فرصتی را برای انجام اعمال مجرمانه نخواهند داشت . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟