فوری / دستگیری یکی از عاملان شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک + عکس

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یکی از عاملان شهادت رئیس پلیس Police مواد مخدر Drugs شهرستان بستک خبر داد. 
وی گفت: به‌دنبال درگیری و شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک، به دستور مقام قضائی یکی از متهمان شناسایی و بازداشت شده است و مأموران انتظامی در حال پیگیری و شناسایی دیگر عاملان این جنایت Crime هستند.
این مقام قضائی در استان هرمزگان همچنین بیان کرد: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان بستک به فرماندهی سروان علی حسن بخردان مقارن ساعت 16 و 17 دقیقه روز 14 بهمن ماه 1395 در حین گشت زنی در محور مواصلاتی لاورمیستان به سمت شهرستان لار در استان فارس به یک دستگاه وانت پیکان با دو سرنشین مشکوک و پس از اخطار ایست مأموران خودرو به دستور ایست پلیس بی توجه ای کرده و راه فرار Escape در پیش می گیرد و با انحراف از مسیر اصلی ،پس از پیاده شدن به سمت مأمورین حمله ور که رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک در این درگیری مورد هدف گلوله افراد مسلح قرار گرفت.
مقام عالی قضائی هرمزگان خاطر نشان کرد: شدت جراحت های وارده به رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موجب شهادت وی در مسیر بیمارستان می شودکه این پلیس آزاده به جمع شهدای نیروی انتظامی پیوست.
وی در ادامه افزود: به‌دنبال این درگیری و شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک، به دستور مقام قضائی یکی از متهمان شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت، بازداشت شده است و مأموران انتظامی در حال پیگیری و شناسایی دیگر عاملین این جنایت هستند و امید است که با پایان این عملیات و دستگیری اشرار مسلح و همچنین اشراف دقیق اطلاعاتی، عرصه بر فعالیت باندهای مسلح مواد مخدر در منطقه هر چه محدودتر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟