مأموران پلیس Police با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی طلافروش‌ها و کشف راز سرقت‌ها به تحقیق دراین باره پرداختند.آنها در جریان بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود در جواهر فروشی‌ها، ردی از یک زن را در تمام طلافروشی‌های مورد نظر به‌دست آوردند.

بدین ترتیب تجسس‌ها برای به‌دست آوردن ردی ازسارق ناشناس آغاز شد.این درحالی بود که کارآگاهان همزمان با تحقیقات تخصصی، برای به دام انداختن وی تله‌گذاری هم کردند و به تمامی طلافروش‌ها دراین باره هشداردادند.ضمن اینکه تصاویراین زن نیزدراختیارطلافروش‌ها قرارگرفت.سرانجام یکی ازطلافروش‌های بازارساری به محض ورود یک زن شیک پوش به مغازه‌اش بلافاصله او را شناسایی کرد و بدون اینکه سارق حرفه‌ای متوجه ماجرا شود، درفرصتی مناسب پلیس را باخبرکرد. مأموران نیز او را بازداشت کردند.

پس از انتقال متهم به کلانتری 11 ساری تحقیقات تخصصی از او آغاز شد.این زن در بازجویی‌های مقدماتی سعی داشت خود را بی‌گناه نشان دهد اما پس ازانتقال به اداره آگاهی و مشاهده تصاویرش، چاره‌ ای جز بیان حقیقت ندید.

سرهنگ «زید‌الله کاظمی»، فرمانده انتظامی شهرستان ساری دراین باره به خبرنگار ما گفت: سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها، تاکنون به 7 فقره سرقت Stealing انگشترهای گرانقیمت از طلافروشی‌ها اعتراف کرده است.

با توجه به این اعتراف‌ها و از آنجا که احتمال داده می‌شود وی در سرقت‌های دیگری نیز دست داشته باشد، تحقیقات تخصصی دراین باره همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حسین خانی

 

کدخبر: 242425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟