مجازات اعدام برای قاتل همسر پشت چراغ قرمز/این قتل در گرگان جنجال به پا کرد + عکس

به گزارش رکنا، این جوان که پوریا نام دارد، دو سال قبل در حالیکه  از همسرش جدا شده بود برای بازگرداندن دوباره وی تلاش کرده و زمانی که موفق به راضی کردن او نشد زن جوان را با ضربات چاقو به قتل Murder رساند.
آذر ماه سال ۹۳ شهروندان گرگانی به ماموران پلیس Police خبر دادند در چهار راه تابلو مرد جوانی را که به دختری حمله کرده و او را به ضرب چاقو پشت چراغ قرمز زخمی کرده است دستگیر کرده اند وقتی ماموران در محل حاضر شده و پسر جوان را تحویل گرفتند او اعتراف کرد کسی را که به قتل رسانده همسرش بوده است.
این جوان در اعترافتش گفت: فائزه ۴ سال قبل به عقد من درامد من دوستش داشتم اما بعد از مدتی با هم دچار اختلاف شدیم و او از من جدا شد و هرچه تلاش کردم دوباره برگردد قبول نکرد. مدتی بود که احساس می کردم رفتارش تغییر کرده است من او را تعقیب می کردم و متوجه شده بودم عوض شده است. فائزه در یک آرایشگاه کار می کرد و من هم دوست نداشتم او اینکار را بکند.
بعد از اعترافات متهم و درخواست قصاص از سوی اولیای دم پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان گلستان فرستاده شد، متهم یکبار دیگر اعترافاتش را تکرار کرد و گفت با سه ضربه چاقو همسر سابقش را به قتل رسانده است. با پایان جلسه رسیدگی هیان قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. رای صادره در دیوان عالی کشور به تایید رسید و به این ترتیب در صورتی که متهم نتواند رضایت اولیای دم را جلب کند قصاص خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟