این قاتل فراری را می شناسید؟پلیس را در دستگیری اش کمک کنید+عکس

 ساعت 1:15  روز یکم خردادماه  وقوع یک  نزاع و درگیری در محدوده میدان خراسان به کلانتری 114 غیاثی اعلام شد و با بررسی های اولیه نشان داد جوانی به نام یاسر . د 32  ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به صورت ، گردن ، سینه ، کتف و ... به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس Police آگاهی تهران  قرار گرفت .

کارآگاهان جنایی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول با یکی از اراذل و اوباش منطقه ی خراسان به نام "یوسف" 40 ساله به قتل رسیده است ؛ بررسی سوابق "یوسف . د" نشان داد که او یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه درگیری ، قدرت نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی است که بارها دستگیر و روانه زندان Prison شده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که قاتل The Murderer و مقتول چند روز پیش از وقوع جنایت Crime نیز ، در چندین نوبت با یکدیگر درگیری لفظی داشته و پس از آن بارها برای همدیگر رجزخوانی داشته اند ؛ در ادامه و با شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که در زمان درگیری خونین ، مقتول هیچگونه سلاح سردی همراه خود نداشته و حتی به قاتل عنوان داشته که قصد درگیری ندارد اما قاتل علیرغم این موضوع ، با چاقو به او حمله ور شده و او را به صورت وحشیانه و با وارد کردن ضربات  چاقو به قتل رسانده است .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " در ادامه رسیدگی به این پرونده ، محل سکونت متهم پرونده در منطقه تهرانپارس شناسایی ، در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که "یوسف . د" بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است " .

در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به متواری بودن متهم و به جهت دستگیری این مجرم سابقه دار و خطرناک ،درخواست انتشار بدون پوشش تصویر وی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این قاتل فراری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 51055429 و 51055510 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار دهنـد .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟