لحظه به لحظه قتل در دفترخانه با گزارش تصویری خبرنگار رکنا / دوربین راه پله راز پرونده را بر ملاکرد+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 17.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16

به گزارش رکنا، حسین 65 ساله که دو سال پیش قطعه ای زمین را به رمضان فروخته بود، روز به نام زدن سند به طرز مشکوکی در حالی که خون آلود بر کف راه پله افتاده بود با انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

با گزارش موضوع به پلیس Police ماموران به به اختلاف حسین و رمضان پی بردند و به بازجویی از رمضان که در روز حادثه Incident در دفتر ثبت اسناد حضور داشت پرداختند.

رمضان در اعترافاتش گفت: روز حادثه قرار بالاخره قرار بود من و حسین کارهای سند را انجام دهیم که فهمیدم او مورد اصابت چاقو قرار گرفته و جان خود را از دست داده است، من قسم می خورم که در این جنایت Crime دست نداشته ام.

تحقیقات کارآگاهان جنایی ادامه داشت که وکیل حسین مدعی به ماموران گفت: روز جنایت من و حسین در طبقه اول بودیم که رمضان سر رسید شروع به بحث با حسین کرد، من قصد میانجیگری داشتم که دیدم حسین غرق در خون روی زمین افتاده است.

وی در ادامه گفت: با چشمان خودم دیدم که رمضان با چاقو پشت سر حسین ضربه زد و به طبقه بالا رفت.

با حرف های وکیل حسین ماموران به بررسی دوربین های مداربسته ساختمان پرداختند و تصاویری که به دست آوردن نمایان همه اتفاقات بود.

رمضان زمانی که در مقابل شواهد غیر قابل انکار قرار گرفت به ناچار همه جیز را اعتراف کرد و انگیزه قتل Murder را زمینی که دو سال پیش خریده بود عنوان کرد.

وی در ادامه اعترافاتش گفت: از شدت ترس نمی دانستم چیکار کنم و سریعا به طبقه بالا برگشتم و چاقو را به سطل آشغالی انداختم.

به این بهانه خبرنگار رکنا به محل جنایت رفت و به گفت و گو با نگهبان آن ساختمان پرداخت.

نگهبان ساختمان که در اقدسیه است به رکناگفت: ظهر دوم بهمن بود که از طبقه بالا صدای سرو صدا شنیدم بعد از جند لحظه صداها بیشتر شد و بعد چند دقیقه پسر مقتول از مردم طلب کمک خواست.سراسیمه به طبقه بالا رفت که پسر جوانی را دیدم بالای سر پیرمردی غرق در خون در حال گریه کردن و کمک خواستن از مردم است.

وی درادامه گفت: تا به حال آنها را ندیده بودم و بعد ها فهمیدم به چه صورت پیرمرد بیچاره به قتل رسیده است.

 مدیر و پرسنل دفترثبت اسناد - محل وقوع جنایت - حاضر به گفتگو با خبرنگار ما نشدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟