حمله دو نقابدار به یک زن در نیشابور / پلیس دو مرد جوان را دستگیر کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بیات مختاری، رئیس پلیس Police شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سرقت Stealing به عنف در بامداد اولین روز شهریور سال جاری توسط دو مرد جوان با سرو صورت پوشیده در محدوده خیابان شهید فهمیده و سرقت مقادیری طلا و 9 میلیون ریال پول نقد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این بود سارقان پس از سرقت به عنف با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده اند. 
وی اظهار کرد: ماموران پلیس نیشابور با انجام تحقیقات محلی و بکارگیری شیوه های نوین پلیسی به یکی از سارقان سابقه دار که مدتی است از شهرستان متواری است مظنون شدند. 
مختاری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام با ورود متهم به حوزه استحفاظی شهرستان او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد 9 عدد النگوی سرقتی و وجوه نقد مسروقه را کشف کردند. 
رئیس پلیس شهرستان نیشابور عنوان کرد: متهم 27 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری است در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به سه فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال با کمک و همدستی دوستش اعتراف که دیگر متهم پرونده نیز دستگیر شد. 
وی خاطر نشان کرد: متهمان27و 25 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟