به گزارش رکنا، چندی پیش نگهبان یک ساختمان در آبادان با مراجعه به پلیس Police فتای این شهر از ماجرای برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش پرده برداشت.

کیومرث 47 ساله به ماموران گفت: کارت بانکی ام همیشه داخل کشوی اتاق کارم است ولی نمی دانم چه کسی اقدام به برداشت پول از حسابم می کند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس فتای آبادان به دستور سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان برای دستگیری عامل برداشت میلیونی از نگهبان ساختمان وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ بانکی رفتند که از دستگاه خودپردازش پول برداشت شده بود و با بررسی دوربین مداربسته بانک به زن جوانی رسیدند که نامزد یکی از کارگرهای ساختمان در حال ساخت بود.

در این مرحله ماموران به سراغ یوسف و نامزدش که مرجان نام دارد رفتند و در تحقیقات ابتدایی هر دو ادعای بی گناهی کردند اما وقتی در برابر تصاویر دوربین مداربسته قرار گرفتند به ناچار لب به اعتراف گشودند.

یوسف گفت: چندی پیش همراه کیومرث به جلوی دستگاه خودپرداز رفتیم و زمانیکه در حال برداشت پول بود توانستم رمز کارتش را به دست بیاورم و در ادامه زمانیکه در ساختمان مشغول کار بودم کارت بانکی کیومرث را از کشوی اتاقش برمی داشتم و در اختیار نامزدم قرار می دادم.

وی افزود: مریم از ماجرای دستبرد اطلاعی نداشت و ادعا کرده بودم که از کیومرث پول طلب دارم و هر بار که کارت را در اختیارش قرار می دادم عنوان می کردم که کیومرث کارت را داده تا از حسابش پول برداشت کنیم تا بدهی اش را پرداخت کند.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از اعترافات این زوج جوان هر دو آنها را با حکم قضایی روانه زندان Prison کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 240838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟