99 ضربه شلاق 3 سال زندان و کار اجباری در تبعیدگاه برای پسر شیطان / دختر جوان 4 روز زیر شکنجه های وحشتناک مانی بود+ عکس

رسیدگی به این پرونده از اواسط تابستان امسال به دنبال تماس دختر جوانی به نام ندا با پلیس Police 110 در دستور کار پلیس قرارگفت. وی که هراسان بود به پلیس گفت چهار شبانه روز است در دخمه شیطانی یک پسر جوان در خیابان شیراز گرفتار شده است. پلیس به آدرسی که دختر جوان ارائه داده بود رفت و با یک خانه ویلایی روبه رو شد که یک زوج سالخورده در آن ساکن بودند. آنها گفتند پسرشان در طبقه بالای خانه ویلایی مجردی زندگی می کند و حالا به محل کارش رفته است. ماموران وقتی به بررسی اتاق پسر جوان به نام مانی پرداختند با دختر جوان روبه رو شدند که دست وپا و دهانش با چسب به صندلی بسته شده بود. با آزادی Freedom ندا وی به اداره آگاهی رفت و ساعتی بعد مانی در محل کارش بازداشت شد.

ندا در تشریح جزییات ماجرا گفت: سه سال قبل وقتی دوست صمیمی ام مهرانه به بیماری هپاتیت مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود به عیادت او رفتم. آنجا بود که اولین بار مانی را دیدم و فهمیدم پسر مورد علاقه مهرانه است. چند روز بعد از ملاقات با مهرانه تماس های مانی شروع شد. او به بهانه کمک گرفتن از من برای بهبود وضعیبت روحی دختر مورد علاقه اش با من تماس می گرفت و ساعتها تلفنی صحبت می کرد. بعد از چند ماه که وضعیت بیماری مهرانه بدتر شد فهمیدم مانی رابطه اش را با او تمام کرده است. او به من ابراز علاقه کرد و رابطه دوستانه ما با هم شروع شد.

وی ادامه داد: سه سال از این دوستی گذشته بود که با هم اختلاف پیدا کردیم و تصمیم گرفتیم رابطه مان را به هم قطع کنیم. تا اینکه او به بهانه پس دادن هدیه هایم مرا به خانه پدری اش دعوت کرد. من که می دانستم پدر و مادر مانی در خانه هستند به درخواست او و همراهش مخفیانه و از راه پارکینگ وارد اتاق مانی شدم. او گفته بود قرار است یادگاری هایی را که به او داده ام به من پس دهد اما یکباره دست و پایم را با طناب بست و مرا تهدید به مرگ کرد. او چهار شبانه روز مرا در اتاقک حبس کرد و شکنجه Torture و آزار داد. التماس های او هم برای رهایی من بی فایده بود. چهار شبانه روز گذشته بود که او به محل کارش رفت و من توانستم گوشی موبایلی را که در اتاق بود بردارم و با آن با پلیس تماس بگیرم.

به دنبال اظهارات دختر جوان مانی 38ساله تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من سالها قبل به بیماری هپاتیت مبتلا شده بودم و به همین خاطر هم مهرانه به بیماری مبتلا شد و با وخیم شدن حالش رابطه اش را با من تمام کرد. من هم به خاطر علاقه ای که به دوست او پیدا کرده بودم به ندا ابراز علاقه کردم و رابطه ما با هم شروع شد. دوسال و نیم از این ماجرا گذشته بود که متوجه شدن ندا مثل گذشته به من علاقه ای ندارد . وقتی فهمیدم او به من خیانت Cheat کرده نقشه ادب کردن او را کشیدم و او را با نقشه به اتاقم آوردم . من او را چهار شبانه روز زندانی Prisoner کردم و کتک زدم.به دنبال اعتراف های مانی وی دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد. مانی که منکر شکنجه و آزار دختر جوان بود با توجه به مدکر های موجود در پرونده به 99 ضربه شلاق، دیه به خاطر ضرب و جرح شاکی، 3 سال زندان Prison و 2 سال تبعید به یک محل بد آب و هوا محکوم شد. قضات دادگاه همچنین این پسر را به 100 ساعت خدمات رایگان در محل تبعید محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟