به گزارش رکنا، سرهنگ رضا شیرزادی، رئیس پلیس Police شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال دریافت اخباری از سوی شهروندان مبنی بر اینکه زن و مرد جوانی با اسلحه کلت و بی سیم خود را به عنوان مأمور معرفی و از مردم اخاذی و سرقت Stealing می کنند، لذا با توجه به حساسیت موضوع، بررسی و رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه این زن و مرد سارق را حین اخاذی از شهروندان در یکی از خیابان های فرعی شهر کرمانشاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به جرم Crime خود مبنی بر جعل عنوان و سرقت از شهروندان اعتراف کردند، همچنین دو قبضه اسلحه کلت تقلبی به همراه یک دستگاه بی سیم پلاستیکی از پلیس زن قلابی کشف و ضبط شد.

شیرزادی با اشاره به اینکه که متهم زن پیش از این هیچگونه سابقه ای نداشته است، تصریح کرد: متهم مرد چندین مورد سابقه سرقت و خرید و فروش موادمخدر داشته است که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟