رویا را می شناسید /او سایه به سایه زنان پولدار تجریش راه می رفت و...+عکس

31 مهرماه سال جاری ، زن جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأمورین اعلام داشت که سارقان در داخل مغازه ی لباس فروشی اقدام به جیب بری و سرقت Stealing عابربانک از وی کرده اند .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: " جهت خرید در مغازه لباس فروشی در میدان قدس حضور داشتم که ناگهان پیامک برداشت مبلغ 4 میلیون و 800 هزار از حساب را دریافت کردم !! ؛ بلافاصله به وارسی محتویات داخل کیف خود پرداخته و آن زمان متوجه شدم که کارت عابربانکم سرقت شده است".
مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت که هیچگونه رمزی را روی کارت خود یادداشت نکرده و پیش از سرقتِ کارت عابربانکش و در همان مغازه لباس فروشی ، با کارت عابربانک سرقت شده اقدام به خرید کرده است.
با توجه به اظهارات مالباخته، تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی داخل لباس فروشی مورد بازبینی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر زن جوانی شدند که در لحظه ی پرداخت پول توسط مالباخته با استفاده از دستگاه Pozz داخل مغازه، در نزدیکی او قرار داشت و به احتمال زیاد پس از اطلاع از شماره رمز حساب مالباخته، اقدام به سرقت کارت عابربانک و برداشت مبلغ 4 میلیون و 800 هزار تومان کرده است .
با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته و همچنین بررسی سوابق مجرمان سابقه دار ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان زن حرفه ای به شیوه جیب بری بنام "رقیه " ( 33 ساله ) معروف به "رویا" شدند که پیش از این نیز بارها به اتهام ارتکاب سرقت ، دستگیر و روانه زندان Prison شده بود .
با شناسایی رقیه  به عنوان متهم پرونده ، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق رقیه به محل های سکونت وی در صادقیه و پرند رفته و اطلاع پیدا کردند که رقیه اقدام به جابجایی مخفیگاه خود کرده است .
اقدامات پلیسی همچنان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار داشت تا نهایتا آخرین مخفیگاه "رقیه" در شهرستان فردیس – جاده ملارد شناسایی ، کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان فردیس اعزام و سرانجام در 7 صبح 17 آذر ماه موفق به دستگیری وی شدند.
در بازرسی از خانه "رقیه" ، دهها کیف جیبی زنانه ، دهها عینک زنانه ، چندین دستگاه دوربین فیلمبرداری ، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه ، مقادیری طلاجات و مدارک شناسایی مسروقه کشف شد که متهم به سرقت تمامی آنها اعتراف کرد .
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "در ادامه تحقیقات، متهم پرونده به دهها فقره جیب بری در مراکز تجاری مناطق غرب و شمال شهر تهران بویژه در تجریش اعتراف کرد ؛ لذا در ادامه شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم و همچنین سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت ( جیب بری در مراکز تجاری ) قرار گرفته و موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند ، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر – مسیر شرق به غرب - بعد از خروجی بلوار کاوه – خیابان قلندری شمالی ( نرسیده به خروجی خیابان شریعتی ) مراجعه کنند " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 239216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟