همسر این زن جوان که نخواست نامش در خبرگزاری ها فاش شود گفت: پنجشنبه هفته‌ی گذشته ،۲۳ دیماه ، همسرش از طریق سزارین زایمان کرده است.

وی در تشریح جزییات این حادثه Incident اضافه کرد: همسرش بدلیل افسردگی پس از زایمان ، دوبار به خواهرش گفته بود که می خواهد خود را خفه کند ‌و به دلیل حساسیت وضعیت وی همراه بیمار این موضوع را به پرستاران اطلاع داد.

وی گفت: پزشکان و پرستاران با تشخیص افسردگی پس از زایمان به وی قول مشاوره داده اند.

شوهر این زن می گوید: به دلیل فشار خون بالا همسرش را به بخش مراقبت های ویژه ی این بیمارستان ( ای سی یو ) منتقل می کنند.

وی ساعت ۶ صبح دیروز در تماس تلفنی از شوهرش خواست که وسایل شخصی اش را برایش بیاورد.

همسر این زن اضافه کرد: در زمان ملاقات ، متوجه شده است که وی ، خون بالا می آورد و وقتی علت را جویا می شود همسرش ( زن ) می گوید: با خوردن مایع جرم Crime گیر در دست شویی بیمارستان دست به خودکش زده است.

وی می گوید: با توجه به اینکه همراهان این زن ( همسرش ) موضوع خودکشی را با پرستاران در میان گذاشته اند ، از سهل انگاری کادر درمان گله مند است ‌.

او همچنین می گوید: همسرش اعتراف کرده که مایع جرم گیر خورده و در پرونده هم همین ثبت شده است ولی پرستاران ادعا می کنند که مایع ضد عفونی کننده ی دست خورده است.

بگفته ی وی ، براثر خوردن مایع جرم گیر ، مری همسرش سوخته است و هنوز خون بالا می آورد و برای ادامه درمان در ای سی یو این بیمارستان بستری است .

این خانم ۳۲ ساله ، سابقه ی ۶ سال کار در مهد کودک را به عنوان مربی دارد .

لازم بذکر است : در تماس‌های مکرر خبرنگار ما با بیمارستان کوثر ، دکتر ملکی ، رئیس بیمارستان کوثر حاضر به مصاحبه تلفنی نشد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟