سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه گفت: در پی گزارش مسئولان بیمارستانی در شهرستان رشت مبنی بر انتقال 3 جوان با اوضاع وخیم به واحد اورژانس، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی پلیس Police گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در محل متوجه شدند که هرسه جوان بعد از دیالیز در کما بسر می برند، افزود: طبق بررسی های انجام شده مشخص که این سه جوان شب گذشته بعد از مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده و به پزشک مراجعه کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علیرغم تلاش پزشکان متاسفانه یک نوجوان 17 ساله صبح روز جاری جان خود را از دست داد، بیان داشت: دو تن دیگر نیز از سطح هوشیاری پایینی برخوردار بوده و در بیمارستان تحت مراقبت ویژه می باشند.

وی با تصریح براینکه فروشنده 42 ساله مشروبات الکلی دست ساز که سابقه دار می باشد، توسط ماموران انتظامی دستگیر شد، اظهار داشت: مصرف کنندگان مشروبات الکی 7 نفر بوده اند، که بجز نوجوان فوت شده، بقیه از حال عمومی مساعدی برخوردار نیستند.

سرهنگ خیرخواه با هشدار به خانواده ها در خصوص نظارت بیشتر بر فرزندان خود، نوجوانی را مرحله گذر از آسیب های اجتماعی دانسته و از خانواده ها خواست بر عملکرد فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و نسبت به رفتاری های مشکوک فرزندان خود بی تفاوت نبوده و سعی نمایند با ارتباط سالم و سازنده و همراه با محبت بر رفتار فرزندان خود کنترل مناسب تری داشته باشند.

به گفته وی، تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟