خانم شاعر به دام مجرم سابقه دار افتاد+عکس

چندی پیش زن شاعری نزد مأموران پلیس فتای مشهد رفت و مدعی شد که فردی با تهدید قصد اخاذی از او را دارد. وی گفت: مدتی بود که اشعارم را از طریق اینستاگرام منتشر می‌کردم تا اینکه یک روز با فردی آشنا شدم که مدعی بود خیر است و نفوذ زیادی در سازمان‌های مختلف دارد. در حقیقت او از خودش یک قهرمان ساخته بود و در صفحه‌اش از کارهای خیری می‌گفت که انجام داده است؛ برای همین وقتی برایم پیام فرستاد جوابش را دادم و به این ترتیب آشنایی ما آغاز شد.

شاکی ادامه داد: این مرد مدعی بود که در پایتخت مؤسسه کاریابی دارد و کمک زیادی به جوانان جویای کار می‌کند. از آنجا که در آن زمان یکی از اقوام به‌دنبال کار می‌گشت و برای پیدا کردن کار به تهران رفته بود از او خواستم که به وی کمک کند و این مرد نیز پذیرفت.

او با این بهانه سر صحبت را باز کرد و به اطلاعات شخصی من و اینکه در کدام اداره کار می‌کنم، دست یافت. پس از آن بود که ناگهان همه‌‌چیز تغییر و این مرد شروع به تهدید من کرد. او می‌گفت که از صفحه‌ام عکس‌هایم را به‌دست آورده و از آنجا که اطلاعات خصوصی مرا در اختیار دارد، به راحتی می‌تواند آبرویم را در محل کارم ببرد. او می‌گفت که اگر مبلغ درخواستی‌اش را پرداخت نکنم، همه اسرار زندگی‌ام را نزد همکارانم فاش می‌کند. او 2هفته تمام مرا تهدید می‌کرد تا اینکه تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم.

با شکایت زن جوان، تیمی از مأموران وارد عمل شدند و توانستند در بررسی‌های تخصصی مرد ناشناس را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که او مجرمی سابقه‌دار است که پس از آزادی از زندان Prison از طریق شبکه‌های اجتماعی دست به فریب طعمه‌هایش می‌زند. سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: با دستگیری متهم وی به ایجاد مزاحمت برای خانم شاعر و تهدید او اعتراف کرد و پرونده وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. او از مردم خواست فریب افراد ناشناس در فضای مجازی را نخورند و به‌خاطر داشته باشند که مجرمان با سوءاستفاده از این فضا ممکن است در هر نقشی ظاهر شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟