در چنین شرایطی مأموران راهی محل مورد نظر شدند و مرد جوان را درحالی‌که 2اسلحه به‌دست داشت و در حال تهدید کردن بود، دیدند. او با مشاهده گشت پلیس سوار خودروی پژو 405خود شد و فرار Escape کرد. مأموران کلانتری به تعقیب مرد مسلح پرداختند. عملیات تعقیب و گریز ادامه داشت و متهم به سمت تهران حرکت کرد. او زمانی که به بزرگراه امام رضا(ع) و محدوده بازارگل رسید به ترافیک برخورد و سعی داشت هر طور شده از شانه خاکی فرار کند.

در همین هنگام یکی از ماموران پلیس با توجه به ترافیکی که پیش روی آنها بود از ماشین پیاده شد و به سمت مرد مسلح رفت که در نهایت مجبور به استفاده از سلاح شد و با شلیک 2 گلوله مرد مسلح جان باخت. به این ترتیب گزارش مرگ وی با تماس مأموران کلانتری 157مسعودیه تهران در اختیار قاضی محسن مدیرروستا کشیک جنایی قرار گرفت و او به همراه تیم تجسس راهی محل حادثه Incident شد. مرد جوان با شلیک گلوله به پهلوهایش جانش را از دست داده بود و از داخل خودروی وی اسلحه کلت کمری و اسلحه شکاری به همراه 20 فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

در این میان ماموری که اقدام به تیراندازی کرده بود گفت: در جریان تعقیب و گریز وقتی به ترافیک برخوردیم از ماشین پیاده شدم و به سمت خودروی متهم رفتم. از سمت شاگرد رفتم تا دستگیرش کنم اما او ناگهان گلوله‌ای به سمتم شلیک کرد که تیر از کنار من رد شد. پس از آن من 2تیر شلیک کردم که به پهلوی او برخورد کرد.

در ادامه مأموران با انجام بررسی‌ها اثر گلوله‌ای در کنار پنجره شاگرد را دیدند که نشان می‌داد متهم به سمت مأمور پلیس شلیک کرده بود. با این حال قاضی جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد تا کارشناسان اسلحه بررسی کنند که این گلوله از داخل خودرو شلیک شده یا بیرون. از سوی دیگر جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌ها در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟