به گزارش رکنا، اوایل سال 93 ماموران پلیس Police اگاهی زاهدان در جریان یک قتل Murder خانوادگی قرار گرفتند و ماموران با حضور در محل پی بردند پسر جوانی به خاطر اختلاف حساب مالی با ضربه گلوله پسر عمه اش را به قتل رسانده است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری قاتل The Murderer فراری ادامه داشت و ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که عامل جنایت Crime پس از قتل پسرعمه اش پا به فرار Escape گذاشته است.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پس از 2 سال ماموران پی بردند که پسر جوان زندگی جدیدی را در شهر انار استان کرمان شروع کرده است.

در این مرحله ماموران انتظامی شهر انار پس از هماهنگی های قضایی برای دستگیری قاتل فراری دست به کار شدند که متهم به نام علی صبح امروز در عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ علی اسدی جانشین فرماندهی انتظامی شهر انار با اعلام این خبر گفت: متهم پس از دستگیری ابتدا خود را بی گناه معرفی کرد اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و از ماجرای قتل پسر عمه اش پرده برداشت.

وی افزود: متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی زاهدان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی گفت" ناتوانی در کنترل خشم و پایین بودن‌ آستانه صبر و تحمل باعث بروز چنین حادثه Incident تاسف باری است و شهروندان باید مراقبت و هوشیاری بیشتری برای خود کنترلی و پیشگیری از وقوع وقایع این چنینی داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟