دختر شمالی در دام شیطانی پسر تهرانی

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس Police فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن 31 ساله گیلانی مبنی بر اغفال او از طریق تلگرام ، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. 
وی افزود: با پی جویی فنی و پلیسی، عامل اغفال این زن در تلگرام که مردی 26 ساله اهل و ساکن تهران بود، شناسایی و دستگیر شد. 
محمدخانی ادامه داد: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از طریق تلگرام اعتماد شاکیه را جلب و سپس با دادن وعده ازدواج به او عکس های خصوصی اش را بدست آورد، اعتراف کرد.
به گفته رئیس پلیس فتا گیلان، متهم با وسیله قراردادن عکس های شخصی شاکیه و تهدید به انتشار آن ها، قصد اخاذی از او را داشت که پس از دستگیری، پرونده اش برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت ارسال شد. 
وی از شهروندان خواست در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند.
محمدخانی همچنین گفت: مردم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی  یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟