به گزارش رکنا، سردار رضا بنی اسدی، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح عملیات اول گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس Police مبارزه بامواد مخدر Drugs استان کرمان با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، پلیس از انتقال محموله ای از مواد مخدر از شرق کشور به استان کرمان مطلع شد. 
این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از گشت زنی های مداوم یک دستگاه تانکر سوخت اسکانیا و یک دستگاه تریلر ایویکو را شناسایی و متوقف کردند. 
وی در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از تانکر سوخت 67 بسته تریاک به وزن 681 کیلوگرم و در بازرسی از تریلر ایویکو 150 کیلوگرم تریاک را کشف و دو متهم را دستگیر کردند. 
بنی اسدی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان رابر در عملیات دوم در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راننده با استفاده از سیستم دودزا و بدون توجه به عوامل انتظامی به مسیر خود ادامه داد. 
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ادامه یک دستگاه خودرو سمند که اسکورت مواد بود، موجب سد شدن و جلوگیری مسیر ماموران شد که پلیس با تمام قوا و مهارت خود به تعقیب قاچاقچیان پرداخت و با کمک پلیس شهرستان بافت خودروها متوقف شدند. 
وی با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه افزود: در بازرسی از پژو پارس، 173 کیلو و 300گرم حشیش کشف شد. 
بنی اسدی در تشریح عملیات سوم تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه نیز حین کنترل خودروهای عبوری محور ارزوئیه-وکیل آباد به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و به آن دستور ایست دادند. 
وی گفت: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد که پس از مدتی تعقیب و گریز راننده، خودرو را رها کرده و با توجه به پوشش گیاهی و کوهستانی منطقه فرار Escape کرد. 
بنی اسدی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، 13 بسته تریاک به وزن 180 کیلو و 900 گرم را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام بگذارند و پلیس را در تحقق جامعه ای سالم تر یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟