قاتلان زرگر یزدی دفاعی نداشتند / جزئیات نخستین محاکمه + عکس

رکنا: نخستین جلسه محاکمه قاتلان طلافروش یزدی

رکنا: نخستین جلسه محاکمه قاتلان طلافروش یزدی

 

دادگاه قاتلان زرگر یزدی صبح امروز به ریاست علی محمدشهیدی فر به عنوان رئیس دادگاه کیفری ، سیدمحمدسرمه چشم به عنوان مستشار و با حضور محمدرضا حدادزاده به عنوان نماینده دادستان برگزار شد.

رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری یک یزد با اعلام این خبر که حکم قاتلان زرگر یزدی در فرصت قانونی یک هفته صادر و اعلام خواهد شد، افزود: در کیفر خواست رسیده از دادسرا برای متهم ردیف اول 21 اتهام و برای متهم ردیف دوم 20 اتهام قید شده است.

علی محمد شهیدی فر اظهار داشت : دادگاه با حضور اولیاء دم مرحوم حق شناسی، جوان طلافروش یزدی و اولیاء دم مرحوم مرادی مقتول ملایری برگزار شد و پس از درخواست اولیاء دم بر اشد مجازات متهمین ، وکلای اولیاء دم نیز بر اساس موازین قانونی درخواست مجازات را به محضر دادگاه ارائه کردند.

وی ابراز داشت: متهمان این پرونده به لحاظ عدم معرفی وکیل ، طبق قانون Law از سوی دستگاه قضایی از دو وکیل تسخیری برخوردار بودند که این وکلا نیز در مقام دفاع از موکلان خود اقدام کردند.

شایان ذکر است دقایقی از وقت دادرسی به علت غلیان احساسات اولیاء دم ، پس از حضور قاتلان در صحنه دادگاه در حین رسیدگی وقفه ایجاد شد که با دستور رئیس دادگاه بر رعایت نظم جلسه ، دادرسی ادامه یافت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟