کشف جسد رها شده یک زن در بیابان‌های توس+عکس

ساعت حوالی ١١ظهر جمعه دهم دی را نشان می‌داد که خبری مبنی‌بر کشف یک جسد از سوی تعدادی از شهروندان در منطقه توس به پلیس Police اعلام شد و پای ماموران کلانتری کاظم‌آباد را به محل حادثه Incident واقع در بیابان‌های توس 91  کشاند.

با حضور ماموران پلیس در محل و صحت خبر اعلامی، بلافاصله موضوع به مقام قضایی گزارش شد و بازپرس ویژه قتل Murder دادسرا به همراه عوامل پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

صدای آژیر خودروهای پلیس در منطقه موجب تجمع ساکنان در محل حادثه شد. با حضور قاضی Judge میرزایی، تحقیقات اولیه درخصوص این پرونده آغاز شد و بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متوفی حدود ۴٠ساله است و ممکن است به دست فرد یا افرادی به قتل رسیده‌باشد.

تحقیقات در محل جرم Crime در حالی ادامه یافت که آثار به‌جامانده نشان از کشیده‌شدن جسد روی زمین داشت. با کشف خط مسیر ناشی از کشیده‌شدن جسد بر روی زمین، احتمال قتل این زن میان‌سال قوت گرفت که جسد با دستور مقام قضایی برای بررسی دقیق‌تر، به پزشکی قانونی منتقل شد.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این‌باره گفت: در حال حاضر، هیچ نشانه هویتی از متوفی در دست نیست و تحقیقات پلیس در این‌خصوص ادامه دارد‌.

مرگ مشکوک یک معین‌آبادی

قاضی کاظم میرزایی با اشاره به کشف یک جسد در روستای معین‌آباد از توابع مشهد، عنوان کرد: شامگاه پنجشنبه خبری مبنی‌بر کشف جسد مردی ۶٨ ساله در حاشیه جاده این روستا به پلیس اعلام شد که با حضور در محل حادثه و بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد متوفی حین حرکت با یک دستگاه موتور‌سیکلت بوده که به علت سکته قلبی، به زمین خورده و جانش را از دست داده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟