قتل زن عمو در صومعه سرا دستگیری در تهران+عکس

به گزارش رکنا، صبح 25 آذر ماه سال جاری ماموران پلیس Police صومعه سرا در جریان کشته شدن زن 64 ساله ای در خانه اش قرار گرفتند و خیلی زود تیم های پلیسی در محل حاضر شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی از اهالی محل پی بردند که برادرزاده شوهر این زن رفت و آمد زیادی به خانه زن عمویش داشته آخرین بار همسایه ها دیده اند که محسن بارها از پشت پنجره بیرون خانه را نگاه کرد و پس از آن از مسیر مزرعه ها پا به فرار Escape گذاشته است.

بدین ترتیب تجسس ها برای دستگیری محسن به عنوان مظنون اصلی پرونده کلید زده شد و ماموران در گام نخست پی بردند که متهم در تهران زندگی می کند و مدتی است در بیمارستان بستری است.

در این مرحله بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت متهم را صادر کرد و ماموران صومعه سرا صبح 7 دی ماه با حضور در بیمارستان محسن را دستگیر کردند.

محسن 38 ساله که ادعا می کند به خاطر بیماری کلیه اش در بیمارستان بوده گفت: در کار ساخت و ساز مشغول هستم و چون خانه های در حال ساختم در منطقه صومعه سرا است بیشتر اوقات به این شهر سفر می کنم و در خانه زن عمویم استراحت می کنم.

وی افزود: روز حادثه Incident به خانه زن عمویم رفتم که دیدم در خانه باز است، ابتدا هر جه صدایش کردم جوابی نشنیدم و زمانیکه وارد خانه شدم با جسد او روی زمین روبرو شدم.

مرد جوان ادامه داد: وقتی با جسد روبرو شدم ناگهان پشت سرم در بسته شد و لحظاتی بعد صدای زنگ خانه به صدا در آمد و پس از آن خواهرزاده زن عمویم وارد خانه شد و با دیدن جسد خاله اش شروع به جیغ و فریاد که من از ترس پا به فرار گذاشتم.

محسن در پایان گفت: من قاتل The Murderer نیستم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده و چه کسی دست به این جنایت Crime زده است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر پس از اعترافات متهم دستور داد تا پرونده برای رسیدگی های بیشتر در دادسرای محل جنایت مورد بررسی قرار گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟