بدهی میلیاردی شهرداری آبادان صاحب رستورانی را به یک قدمی مرگ کشاند+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش صاحب یک رستوران در آبادان به خاطر طلب میلیاردی از شهرداری تصمیم عجیبی برای گرفتن پولش کرد.

این مرد جوان که فاضل نام دارد تصمیم به خودکشی در محل کارش را گرفت و قصد داشت جلوی کارگران رستوران و خانواده اش خودش را آتش بزند و پس از اینکه روی خودش بنزین ریخت مادرش با گرفتن کبریت از دستش مانع کار پسرش شد و خیلی زود ماموران پلیس Police آبادان با اعلام این خبر در محل حاضر شدند.

فیش های ارائه شده

با اعلام این ماجرا به ماموران پلیس آبادان تیمی از ماموران همراه سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین انتظامی شهر آبادان خود را به محل رساندند و  پس از صحبت با مرد رستوران دار موفق شد وی را از اقدام مرگبارش پشیمان کند.

در این مرحله خبرنگار ما برای پیگری ماجرا در صحنه حاضر شد و فاضل به رکنا گفت: چند سال پیش به کمک خانواده ام رستوران تاج محل را در شهر آبادان راه اندازی کردم که از 3 سال پیش شهرداری و شورای شهر قراردادی با من بستند تا کارمندان آنها با در اختیار داشتن فیش های امور مالی می توانند در رستوران تاج محل غذا بخورند و هر چند وقت یکبار مدیر بخش مالی شهرداری و شورای شهر با گرفتن فیش ها پول آن را به حسابم واریز کنند اما در این مدت هیچ پولی پرداخت نشده است.

وی افزود: همیشه پرسنل شهرداری و شورای شهر با در دست داشتن فیش های مخصوص به رستوران می آمدند و غذا می خوردند و حتی بعضی از مسئولان میهمانی هایشان را در رستوران من برگزار می کردند تا اینکه بدهی شهرداری آبادان یک میلیارد تومان شد و شهردار سابق نامه ای به رستوران فرستاد تا دیگر خدماتی به مسئولان شهری و کارمندان شهرداری ارائه ندهم.

شهرداری آبادان

فاضل گفت: بارها برای گرفتن طلب میلیاردی به شهرداری رفتم اما شهردار سابق و جدید هیچ اقدامی انجام نداند و حتی جواب سلامم را هم نمی دهند.

در این مدت حدود 700 میلیون تومان هزینه خرید ماهی، گوشت و اجاره رستورانم کردم و حقوق کارمندانم را از جیب دادم اما دیگر قادر به پرداخت آن نیستم و زندگی کارمندانم نیز به هم ریخته است.

صاحب رستوران ادامه داد: شهردار آبادان در گذشته شهردار خرمشهر بود و شنیده بودم مردی برای گفتن حق و حقوقش سال گذشته در جلوی در شهرداری خرمشهر اقدام به خودسوزی کرده که پس از مرگش مسئولان وارد عمل شده و طلبشان را به خانواده مرد جوان پرداخت کرده اند به همین خاطر تصمیم داشتم تا با تکرار این ماجرا بتوانم خانواده ام را از مشکلات بدهکاری ام نجات دهم.

بازرسی شهرداری و امورمالی طلب میلیاردی ام را تایید کردند و همه فیش های کارمندان را نگه داشته ام تا پولم را بدهند اما هیچ اتفاقی نیفتاده و این بار با وساطت سرهنگ همت علی ترکرانی و قول حل شدن مشکلم از خودکشی ام صرف نظر کرده ام و اگر به طلبم نرسم این کار را حتما به اجرا می رسانم ...

بنا به این گزارش، دادستان آبادان به صورت ویژه پیگیری این بدهکاری میلیاردی را در دستور کار مسئولان قرار داده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 234336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟