به گزارش رکنا، سرهنگ محمود بیدشکی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد با اعلام این خبر گفت: راننده یک ام وی ام بدون پلاک که با دو سرنشین دیگر قصد زیرگرفتن ماموران گشت پلیس عنبرآباد را داشت پس از ناکامی از اقدام خود متواری و تحت تعقیب پلیس Police قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه اذعان کرد: ماموران انتظامی شهرستان عنبرآباد نخست به راننده خودرو متخلف دستور ایست می دهند اما وی بدون توجه اقدام به فرار Escape و از شهر خارج می شود.
وی گفت: ماموران نیروی انتظامی به تعقیب این خودرو در خارج شهر ادامه داده و پس از شلیک چند تیر هوایی برای اخطار، لاستیک خودرو را هدف می گیرند اما به دلیل ناهمواری جاده، گلوله پس از برخورد با زمین، کمانه کرده و به راننده 27 ساله اصابت می کند.
وی با بیان اینکه دو سرنشین این خودرو بازداشت شدند، گفت: راننده مجروح نیز به درمانگاه عنبرآباد منتقل می شود اما به علت شدت جراحات ناشی از برخورد گلوله فوت می کند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد که استفاده از خودروهای بدون پلاک به وسیله ای برای ارتکاب جرائم خشن از جمله قتل، آدم ربایی و سرقت Stealing مسلحانه تبدیل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟