اکیپ گاز رسانی غیر مجاز در نظرآباد دستگیر شدند

محمد قیومی، دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت که یک اکیپ غیرقانونی نصب و راه‌اندازی علمک‌های گاز در بخش تَنکَمان این شهرستان شناسایی و بازداشت شدهاند.

وی افزود: شناسایی این اکیپ پس از آن اتفاق افتاد که اداره گاز شهر تَنکَمان، شکایتی را مبنی بر نصب علمک غیرمجاز توسط دو نفر به دادسرا تحویل داد.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به تعقیب قضایی دو نفر استفاده کننده از انشعاب غیرمجاز، اظهار داشت: این دو، پس از بازداشت گفتند که فردی با نام «م.هـ» با یک اکیپ کامل در لباس اداره گاز، با وسایل و تجهیزات حفاری و دیگر ادوات لازم اقدام به ایجاد انشعاب کرده‌ و به آن‌ها گفته‌اند با اداره گاز هماهنگ هستند و مشکلی نیست.

وی ادامه داد: پس از این اظهارات، دستور شناسایی متهم و همدستان وی به نیروی انتظامی شهرستان صادر شد که پس از عملیات شناسایی، متهم اصلی به همراه دو نفر دیگر بازداشت شدند.

قیومی از جریان رسیدگی به این پرونده در دادسرای نظرآباد خبر داده و گفت: تاکنون 6 نفر شاکی با مراجعه به دادسرای نظرآباد اعلام کرده‌اند که متهمان مجموعا 100 میلیون تومان از آن‌ها برای انشعاب گاز تک واحدی و چندواحدی اخذ کرده‌اند؛ شناسایی و بازداشت دیگر همدستان متهمان همچنان در دستور کار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟