سرهنگ خیرخواه معاون اجتماعی پلیس Police گیلان در تشریح جزئیات کشف جنایت Crime در مغازه موبایل فروشی گفت: روز 28 آذرماه مفقود شدن موبایل فروش در کوچصفهان به پلیس اطلاع داده شد. بررسی های اولیه نشان می داد این مرد پس از خروج از مغازه مفقود شده و دیگر جوابگوی تلفن همراهش نیست.

وی ادامه داد: ساعتی بعد ماموران خودروی مرد موبایل فروش را در حالی که روی آن آثار خون وجود داشت در یکی از روستاهای بخش لشت نشای رشت، پیدا کردند.

به گفته سرهنگ خیرخواه، با بیان اینکه جسد حوالی خودرو رها شده بود، تاکید کرد: ماموران در بررسی های اولیه به شاگرد سابق مغازه مشکوک شده و او را دستگیر کردند. پسر 22 ساله در تحقیقات اولیه منکر قتل Murder شد اما با انجام تحقیقات فنی به قتل صاحبکارش اعتراف کرد و مدعی شد:تصمیم به سرقت Stealing از مغازه گرفتم.بعد از سرقت صاحبکارم متوجه شد و من را اخراج کرد.

شب حادثه Incident وقتی سوار خودرواش شدم از من خواست گوشی های سرقتی را پس دهم در غیر این صورت با انتشار فیلم دوربین ها آبروی من را می برد. من هم عصبانی شده و با چاقویی که همراهم بود چند ضربه به او زده و جسدش را در روستایی در آستانه اشرفیه رها کردم.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه متهم با قرار قانونی بازداشت شد، تاکید کرد: تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟