زنم بهانه گیر بود او را در اوج خشم به قتل رساندم+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 10 و 45 دقیقه روز یکشنبه 28 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 142 کن در جریان مرگ زن جوانی در بیمارستان تریتا قرار گرفتند و با حضور در بیمارستان مشخص شد که زن جوان هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که زن جوان هدف 5 ضربه چاقو قرار گرفته و شوهرش او را بیمارستان منتقل کرده است.

در این مرحله شوهر قربانی هدف تحقیقات قرار گرفت و وی همان ابتدا به قتل شوهرش اعتراف کرد و در بیمارستان دستگیر شد.

صبح امروز- دوشنبه- مرد همسرکش برای افشاگری راز جنایت خونین پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و گفت: به خاطر اختلافات خانوادگی با همسرم درگیر شدم و او را هدف 5 ضربه چاقو قرار دادم ولی قصد نداشتم او را به قتل برسانم و حتی برای نجات جانش او را به بیمارستان رساند که بی فایده بود.

وی افزود: 13 سال پیش با زنم ازدواج کردم و یک دختر 12 ساله دارم و از همان روزهای ابتدایی با همسرم اختلاف داشتیم و 2 سال است که قرص اعصاب می خورم.

مرد همسرکش گفت: همسرم منفی باف بود و روز حادثه به خاطر اینکه من سرکار نمی روم شروع به بحث کرد و انقدر با حرفهایش به من فشار آورد که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با برداشتن چاقو از آشپزخانه به سمت همسرم حمله کردم.

وی ادامه داد: 3 ضربه به پا و دو ضربه به شکم زنم زدم که روی زمین افتاد و تازه متوجه کارم شدم که به سرعت از همسایه ها کمک خواستم و او را به بیمارستان رساندم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 233398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟