به گزارش رکنا، روز 24 آذر ماه سال جاری زنی با مراجعه به پلیس Police فتای شهر آبادان از ماجرای انتشار عکس های شخصی خودش و دختر نوجوانش در فضای مجازی خبر داد.

این زن به ماموران گفت: مدتی است که عکس های شخصی من و دخترم در فضای مجازی پخش شده و شماره تلفنم نیز زیر عکس ها نوشته شده و ما را به عنوان زنان خیابانی معرفی کرده اند که باعث بی آبرویی ام در محل زندگی و خانواده ام شده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس فتای شهر آبادان برای دستگیری عامل انتشار این عکس ها وارد عمل شدند و با تحقیقات فنی و پلیسی خیلی زود ماموران به جوان 18 ساله ای به نام آرش رسیدند.

آرش ابتدا خود را بی گناه معرفی کرد اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت پرده از اقدام سیاهش برداشت.

پسر جوان گفت: 14 ساله بودم که در مسیر مدرسه اش با دختر نوجوانی به نام آزاده که 13 سال داشت  آشنا شدم و پس از مدتی به هم علاقه مند شدیم و هر روز برای دیدنش به دنبالش می رفتم و از مدرسه تا خانه همراهی اش می کردم اما پس از مدتی آزاده خواست تا به این دوستی پایان دهم و اگر می خواهم با او ازدواج کنم پس از خدمت سربازی به سراغش بروم.

وی افزود: باور حرفهای آزاده برایم سخت بود ولی از همان روز دختر نوجوان دیگر جواب تلفن هایم را نمی داد و حتی وقتی به مادرش که از این دوستی اطلاع داشت زنگ زدم جواب تلفنم را نداد و پس از مدتی فهمیدم آزاده محل زندگی شان را تغییر داده است.

آرش ادامه داد: 2 سال به دنبال عشق گمشده ام بودم اما بی نتیجه بود و هر جا که می توانستم رفتم اما اثری از آزاده و مادرش نبود تا اینکه چندی پیش از یکی دوستانم شنیدم که آزاده با  دوست صمیمی ام در ارتباط است.

نمی توانستم باور کنم به همین خاطر یک روز که آزاده با دوست صمیمی ام قرار ملاقات داشت به محل قرار رفتم و دیدم که آزاده و بهترین دوستم با هم قدم می زنند به همین خاطر به فکر انتقام گیری افتادم چون آزاده به من خیانت Cheat کرده بود.

پسر جوان گفت: ابتدا آدرس صفحه اینستگرام آزاده را پیدا کردم و سپس توانستم شماره تلفنش را از دوست صمیمی ام بگیرم و با هک کردن گوشی موبایل آزاده موفق شدم به عکس های شخصی اش دست پیدا کنم.

آرش افزود: با انتشار عکس های آزاده و مادرش و نوشتن شماره تلفن دختر مورد علاقه ام سعی کردم آنها را در فضای مجازی به عنوان زنان خیابانی معرفی کنم و از کاری که کردم نیز اصلا پشیمان نیستم.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 233159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟