5 زورگیر خیابان های پیشوا در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ مصطفی علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک مورد سرقت Stealing به عنف خودرو نیسان در حوزه استحفاظی کلانتری مرکزی، رسیدگی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پیشوا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به اظهارات مالباخته افزود: در یکی از میادین فرعی پیشوا سارقان با ضرب و شتم راننده خودرو نیسان اقدام به سرقت خودرو کردند.
وی اظهار کرد: با اعلام مشخصات خودرو به یگان های تابعه، طرح مهار در نقاط از پیش تعیین شده اجرا و با اعلام مشخصات خودرو مسروقه به واحدهای گشت، گشت زنی هدفمند در شهرستان اجرا و در نهایت نیروهای کلانتری مرکزی خودرو مسروقه را مشاهده و بلافاصله اقدام به دستگیری سارق کردند.
علیزاده بیان کرد: با دستگیری و انتقال متهم به کلانتری، وی به سرقت به عنف خودروی نیسان همراه با 4 نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات جداگانه، همدستان متهم نیز دستگیر شدند. 
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با مالباخته، اختلافات شخصی را علت این سرقت اعلام کردند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
فرمانده انتظامی پیشوا همچنین از کشف یکصد میلیون ریال انواع کالای قاچاق Contraband در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، برابر اخبار واصله ماموران پلیس Police آگاهی شهرستان موفق به شناسایی یک انبار نگهداری کالای قاچاق در این شهرستان شدند.
علیزاده اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی، تیم مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان به محل نگهداری کالاها اعزام و در بازرسی از محل تعداد 49 هزار و 200 بسته سیگار، 250 کیلو چای، 950 کیلو انواع حبوبات، 24 عدد کپسول گاز جمعا به ارزش 100 میلیون ریال کشف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 233158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟