تعقیب و گریز در خیابان های شیراز /  راز فرار 2 مرد و یک زن با پژو 405

به گزارش رکنا، سرهنگ "یوسف ملک زاده"  گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در سطح شهر، به یک دستگاه خودرو پژو 405 با دو نفر سرنشین مرد و یک نفر سرنشین زن مشکوک شدند.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار Escape کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در استعلام به عمل آمده مشخص شد هردو نفر مرد سرنشین خودرو از افراد سابقه دار می باشند که یکی از آنها به نام "م – ک" زندانی فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان شیراز به اتهام سرقت Stealing مسلحانه و دیگری به نام "ع – ر" دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت و حمل موادمخدر  است. سرهنگ ملک زاده اظهار کرد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری، یک حقه وافور، سه عدد پایپ استعمال موادمخدر، دو تیغه قمه، یک دستگاه لب تاپ، هفت دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری موادمخدر از نوع شیشه و تریاک کشف شد. وی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟