یک سال زندان برای عامل ترور ترامپ + عکس

"مایکل استیون سندفورد"، جوان انگلیسی 20 ساله ای که قصد ترور Assassination "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا را داشت در دادگاه "لاس وگاس" به 12 ماه حبس محکوم شد.

وی در ماه ژوئن (حدود 6 ماه پیش) اسلحه یک افسر پلیس Police را در محل سخنرانی ترامپ Trump در لاس وگاس گرفت تا با آن به سمت وی تیراندازی کند. سندفورد پس از اینکه بازداشت شد به افسران پلیس گفت: قصد داشتم نامزد حزب جمهوری خواه را بکشم.

سندفورد که اهل "دورکینگ" انگلیس است، در ماه سپتامبر به اتهاماتی از جمله ایجاد اختلال در یک رویداد رسمی و حمل سلاح گرم اقرار کرد.

اگر برای هر دوی این اتهامات مجرم شناخته می شد، باید بیش از 20 سال را در زندان Prison سپری می کرد؛ اما دادگاه به او تخفیف داد.

این جوان انگلیسی که از بیماری "اوتیسم" رنج می برد، در دادگاه گفت: به زبان آوردن کلمه متأسفم فایده ای ندارد. من واقعا بخاطر کاری که انجام دادم شرمسار هستم. ای کاش راهی وجود داشت که وضع را بهتر کنم. من واقعا حس بدی دارم. من واقعا بخاطر اینکه وقت دادگاه را گرفتم متأسفم.

خوشبختانه سندفورد پیش از اینکه بازداشت شود، هیچ تیری از آن اسلحه شلیک نکرد. به گفته خانواده وی، سندفورد از بیماری های اوتیسم، اختلال وسواس فکری عملی، افسردگی شدید، تشنج و برخی ناراحتی‌های قلبی رنج می برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟