به گزارش رکنا، 14 فروردین ماه سال 94 پدری در تماس با ماموران پلیس از ماجرای مرگ مرموز پسر 27 ساله اش خبر داد و همین کافی بودتا تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

در این مرحله ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند و با جسد پسر 27 ساله ای که روی تخت خوابش بود روبرو شدند.

تیم پزشکی قانونی در صحنه جرم به بررسی جسد امیر پرداختند که شیار باریکی روی گردنش مشاهده کردند و مشخص شد که 3 تا 5 روز از زمان مرگ پسر جوان گذشته است.

پدر امیر در تحقیقات ماموران گفت: اسفند سال 93 بود که همراه پسرم به شهرهای شمالی رفتیم که در آنجا یکی از بستگانم زنگ زد و از فوت یکی از آشنایان در شهر پدری ام خبر داد.

وی افزود: برای مراسم خاکسپاری باید به شهر پدری ام می رفتم که امیر گفت که به تهران می رود و پس از چند روز وقتی به تهران بازگشتم با جسد پسرم روی تخت روبرو شدم.

با توجه به شیاری که روی گردن پسر جوان وجود داشت ماموران هیچ اثری از وسیله ای که نشان از اقدام به خودکشی یا قتل دهد در صحنه جرم پیدا نشد و بازپرس پرونده دستور داد تا جسد برای اقدامات فنی به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارشناسان پزشکی قانونی فشار بر عناصر حیاتی گردن را علت مرگ اعلام کردند اما با توجه به فرسوده شدن جسد مشخص نشد که علت شیار روی گردن به خاطر خودکشی است یا عامل جنایتی دست به قتل زده است.

بنا به این گزارش، نسرین مرادی دادیار شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به مبهم بودن این پرونده مرموز دستور بررسی گوشی موبایل امیر را صادر کرد و تجسس های فنی در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 232710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟