جزئیات تیراندازی پسر سرباز به پدرش در الیگودرز

به گزارش رکنا، حسین صالحی، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز در تشریح پرونده شلیک پسر به پدر در شهرستان الیگودرز پرداخت و گفت: در شامگاه شنبه گذشته گزارشی مبنی وقوع تیراندازی در یک خانه مسکونی واصل شد. 
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز در ادامه خاطرنشان کرد: پس از حضور در محل حادثه Incident و بررسی اوضاع و احوال منزل مشخص شد که موضوع سرقت Stealing منتفی است و ضارب که به صاحبخانه تیراندازی کرده است هدفی غیر از سرقت داشته است.
وی اظهار کرد: پس از پرس‌وجو و انجام تحقیقات مقدمات از اهالی منزل مشخص شد که این خانواده دارای پسری است که در یکی از استان‌های مرزی در حال انجام خدمت سربازی است.
صالحی گفت: پس از تماس با این سرباز از وضعیت وی پرس وجو شد که این سرباز از موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و بیان کرد که بنده در حال حاضر در پادگان هستم. با تناقض‌گویی‌های ابتدایی از وی خواستیم که موبایل را به فرمانده خود بدهد که این سرباز دوباره دچار تناقض گویی شد و همین موضوع باعث شد نسبت به وی حساس شده و از محل دقیق وی کسب اطلاع کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز تصریح کرد: پس از بررسی محل تردد وی و انجام نقطه زنی مشخص شد که این سرباز در حال حاضر در پادگان حضور ندارد و در دو روز گذشته هم در الیگودرز و ازنا حضور داشته است. لذا به شهرستان محل خدمت این سرباز نیابت قضایی داده شد که این فرد را دستگیر کنند و تحویل دهند.
وی ادامه داد: پس از جلب متهم و انجام تحقیقات، نهایتاً این سرباز لب به اعتراف گشود و گفت: با توجه به دور بودن محل سربازی و آگاهی یافتن از اینکه در صورت بیمار بودن پدر می‌توانم به محل زندگی خود انتقالی بگیرم اقدام به خرید اسلحه بسیار کوچکی موسوم به شاهکش کرده و پس از آن به مرخصی رفتم.
صالحی عنوان کرد: سرباز پس از خرید اسلحه دو روزی را در شهرستان ازنا در مسافرخانه سپری کرده و سپس به الیگودرز عزیمت می‌کند. وی با کسب اطلاع از اینکه پدر خانواده در منزل تنها است ساعت 8 شب به خانه پدری مراجعه کرده و کنتور برق را قطع می‌کند. سپس با دستانی لرزان و چشمانی بسته از روی خجالت به قصد مصدوم کردن پدر به وی شلیک کرده و بلافاصله متواری می‌شود.
این مقام قضایی بیان کرد: خوشبختانه گلوله اسلحه زخمی سطحی را بر سینه پدر خانواده ایجاد کرده و وی در حال حاضر وضعیت مناسبی را در بیمارستان دارد.
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز در پایان گفت: در حال حاضر این سرباز به اتهام خرید و حمله اسلحه و نیز ضرب و جرح عمدی در بازداشت به سر می‌برد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟