به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: به دنبال اعلام وقوع یک  سرقت Stealing طلافروشی شهرستان آبدانان، بلافاصله با اجرای تدابیر ویژه و تشکیل تیم های تخصصی، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه اذعان کرد: بررسی های اولیه پلیس، حکایت از آن داشت که سارقان بدون شکستن در ورودی با استفاده از کلید وارد طلافروشی شده و یک کیلو و ۷۹۵ گرم طلا را به سرقت برده بودند.
وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس Police و استفاده از شگردهای پلیسی دو متهم این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
یاری افزود: تحقیقات فنی و اعترافات سارقان مشخص کرد یکی از متهمان قبلا شاگرد این طلافروشی بوده که از رفاقت مالباخته سواستفاده کرده و با تهیه کلید مشابه اقدام به سرقت کرده اند.
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: با کشف طلاهای سرقت شده در یک گاوداری مخروبه و تحویل آن ها به مالباخته، متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنیت به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و به شدت برابر قانون Law با این افراد برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟