خرید 4 کیلو زعفران با کارت صاحبکار!

سرهنگ"حسن ناگهانی" فرمانده انتظامی شهرستان تایباد ، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناسی مبلغ 220 میلیون ریال را از حساب او برداشت غیرمجاز داشته ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد؛ فرد یا افرادی با در اختیار داشتن اطلاعات و رمز های عبور ،مبالغی را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ "ناگهانی"تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با بکارگیری روش های فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم که از کارگران مزرعه شاکی بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم 27 ساله به نام محسن در بازجوئی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت با اطلاع از شماره رمز، کارت شاکی را از داخل خودرو وی سرقت Stealing و در فرصت مناسب با مراجعه به یک مغازه در حوالی میدان وحدت شهر تایباد 4 کیلوگرم زعفران خشک شده به ارزش 220 میلیون ریال خریداری کردم.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست به هیچ عنوان اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و سعی کنند رمز دوم حساب بانکی خود را به طور مرتب تغییر دهند و در صورت مفقود شدن کارت اعتباری بلافاصله به نزیکترین بانک مربوطه کارت را باطل کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 232407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟