این حادثه Incident سال گذشته در یکی از بیمارستان‌های شیراز رخ داد. آن شب سه جوان که دو نفر از آنها برادر و یکی هم از دوستان صمیمی‌شان بود، با اطلاع از این که فردی که با آنها اختلاف داشته در بیمارستان بستری است، با چاقو و قمه وارد یکی از بیمارستان‌های شیراز شدند و با سر و صدای زیاد و درحالی‌که چاقو و قمه در دست داشتند،‌‌ شروع به ضرب و جرح کردند. این اشرار نظم بیمارستان را به هم ریخته و باعث ایجاد ناامنی شدند و هنگام فرار Escape نیز یکی از آنها توسط افراد حاضر در محل دستگیر شد، اما دو شرور دیگر متواری شدند. با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در تحقیقات اولیه یکی از شاهدان حادثه گفته بود: آنها بی‌محابا ضربات چاقو و قمه را بر بدن بیمار وارد می‌کردند و این در حالی بود که هیچ کس جرات نزدیک ‌شدن به آنها و مداخله در درگیری را نداشت.

آنها پس از این که به هدف خود رسیدند قصد فرار داشتند که یکی از این افراد دستگیر شد و دو نفر دیگر متواری شدند. مردان مهاجم پس از این حمله خونین بسرعت از بیمارستان خارج شدند و پا به فرار گذاشتند. با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و ماموران پنج نفر از افرادی را که به فراری دادن دو شرور کمک کرده بودند، دستگیر کردند.

این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا این که پس از گذشت چند ماه دو متهم اصلی آن دستگیر شدند. در تحقیقات فاش شد که دو نفر از این افراد برادر بوده وبا همدستی دوستشان این نقشه را طراحی و شبانه پس از ورود به بیمارستان با ضربات قمه و چاقو یکی از بیماران را زخمی کرده بودند.

این پرونده به صورت ویژه رسیدگی شد و یکی از برادران و دوستش محارب شناخته شدند.

در ادامه برای دو نفر از این اشرار کیفرخواست به اتهام محاربه و برای نفر سوم نیز به اتهام نقش داشتن در این حمله خونین حکم مجازات صادر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 232146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟