دزد حرفه ای خانه های اصفهان در دام پلیس

سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارق حرفه ای منازل مردم در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و بیش از 500 میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.

وی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در محدوده غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت Stealing از منازل آنان موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: در این زمینه پرونده ای تشکیل و پس از تحقیقات گسترده در یک عملیات علمی و تخصصی هویت فرد سارق که اهل یکی از استان های جنوبی کشور و دارای سوابق کیفری بود شناسایی ودر محل سکونت خود که به صورت اجاره ای بود دستگیر شد.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه او تعداد بسیار زیادی اموال مسروقه شامل دوربین عکاسی و فیلمبرداری، لب تاپ، LCD ، لوازم آرایشی، تابلو، نقره جات به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: نحوه فعالیت این سارق به این شکل بود وقتی با شگرد خاص خود از نبود ساکنان منزلی مطمئن می شد از طریق بالا رفتن از دیوار خود را به تراس رسانده و بعد با باز کردن در تراس وارد منزل می شده و پس از سرقت نیز مجدداً از طریق تراس محل را ترک می کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیاری از منازلی که مورد سرقت قرار گرفتند تراس آنها ایمنی لازم را برخوردار نبودند اظهار داشت: تحقیقات پلیسی نشان داد منازلی که در آن حوالی دارای دزدگیر و آژیر بودند مورد سرقت قرار نگرفته بودند که در این زمینه به تمام شهروندان توصیه می کنیم نسبت به افزایش ایمنی منازل خود اقدام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟