این زن از ساوه به تهران آمده بود  که در نزدیکی خانه اش و در یک تصادف هولناک به کام مرگ فرو رفت و راننده خودرو پا به فرار گذاشت.

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت یک بامداد شنبه 13 مردادماه امسال را نشان می داد که ماموران کلانتری 152 یافت آباد در جریان کشف جسد زنی در مسیر تندرو زنی در مسیر تندرو شرق به غرب پل Bridge الغدیر بزرگراه آزاداگان قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران و تشخیص هویت برای تجسس های ویژه به دستور بازپرس ویژه قتل Murder در محل حاضر شدند.

تیم پزشکی در صحنه با توجه به متلاشی شدن ، به هم ریختگی صورت و تکه تکه شدن جسد زن قادر به شناسایی هویت جسد نشدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مردی با حضور داشت که ادعا کرد که مشاهده کرده راننده خودرویی با سرعت به زن میانسالی تصادف Crash کرده است و راننده پس از توقف و دیدن جسد زن در حالیکه خودرویش آسیب دیده بود پا به فرار Escape گذاشت.

همین سرنخ کافی بود تا سناریوی تصادف مرگبار پیش روی ماموران قرار گیرد و تجسس های در این مرحله برای دستگیری عامل این تصادف مرگبار آغاز شد.

صبح امروز خانواده ای با حضور در دادسرای امور جنایی اعلام کردند که جسد زن میانسال در تصادف بامدادی پل الغدیر متعلق به مادرشان است.

داماد خانواده گفت: مادر زنم برای کارهای ملکی به شهر ساوه رفته بود و وقتی از آنجا به سمت تهران حرکت با ما تماس گرفت و همگی در خانه منتظرش بودیم اما خبری از او نبود تا اینکه به کلانتری محل رفتیم و متوجه مرگ زن میانسالی در تصادف بامدادی شدیم که موفق به شناسایی او شدیم.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور بازداشت راننده خودروی تصادف مرگبار را که پا به فرار گذاشته است را صادر کرد و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در این مرحله وارد عمل شده اند.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟