به گزارش رکنا، ساعت 4 بعد از ظهر پنج شنبه 11 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 116 مولوی در جریان کشف جسد مردی در کف صندلی عقب خودروی پراید سفید رنگ در خیابان پیرمرادی قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه پای در صحنه جرم Crime گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که مرد 49 ساله هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است و تیم پزشکی در محل پس از بررسی 20 ضربه چاقو به مقتول، علت مرگ را ضربه سینه مرد میانسال اعلام کردند.

کارآگاهان در گام بعدی با توجه به اینکه هیچ سرقتی رخ نداده است فرضیه اینکه عامل جنایت Crime با انگیزه قبلی دست به قتل Murder زده است را در دستور کار خود قرار دادند.

در این مرحله زن قربانی جنایت هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: شوهرم با خودرویش مسافرکشی می کند و صبح برای کار از خانه خارج شد و نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاده است چون با کسی اختلاف نداشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای شناسایی عامل جنایت وارد عمل شوند تا راز این جنایت پنهان فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟