اقدام هولناک مرد جوان به پسر 6 ماهه اش / او را به شکل یک مار می دیدم +فیلم گفتگو با متهم و عکس

به گزارش رکنا، اوایل آذر ماه سال جاری سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان با توجه به افزایش پرونده های کیف قاپی در منطقه کوی کاروان و کوی قدس دستور داد تا تیم ویژه ای برای دستگیری عامل این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست به بررسی دوربین های مداربسته سطح شهر پرداختند و توانستند خیلی زود یکی از کیف قاپان سابقه دار را که حسین نام دارد شناسایی کنند.

در این مرحله ماموران با شناسایی مخفیگاه سارق حرفه ای در شهر اروند کنار برای دستگیری وی دست به کار شدند و زمانیکه برای دستگیری حسین پا در خانه اش گذاشتند با ادعای عجیب خانواده اش روبرو شدند.

همسر حسین به ماموران گفت: 4 روز قبل حسین که به خاطر اعتیادش به شیشه در حالت عادی نبود قصد کشتن Killing پسر 6 ماهه اش را داشت که به کمک پدر و مادرش توانستیم جان پسرم را نجات دهیم و از آن زمان به بعد دیگر اطلاعی از شوهرم ندارم.

در ادامه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه حسین و همدستانش را در منطقه ذوالفقاری آبادان ردزنی کنند و صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه تیم پلیسی درعملیات غافلگیرانه این متهم سابقه دار را دستگیر کردند.

حسین 27 ساله با توجه به فیلم های زمان سرقتش راهی جز اعتراف نداشت گفت: حدود 2 سال است که اعتیاد به شیشه دارم و برای تامین هزینه های زندگی و اعتیادم راهی جز سرقت نداشتم.

وی افزود: وقتی در زندان Prison بودم با چند تن از هم سلولی هایم تصمیم گرفتیم پس از آزادی Freedom باند سرقتی را فعال کنیم که با پرسه زنی در خیابان ها طعمه هایمان را که همگی زن بودند شناسایی می کردیم و در یک چشم بهم زدن سوار بر موتور دست به کیف قاپی می زدیم.

این سارق شیشه ای ادامه داد: در بعضی از سرقتهایمان گاهی اوقات زن ها که سعی داشتند مانع سرقت شوند روی زمین کشیده می شدند اما بدون توجه به آنها نقشه مان را به اجرا می رساندم.

حسین گفت: گاهی اوقات نیز به تنهایی سرقت می کردم و پس از هر سرقت به مخفیگاه مان می رفتم تا دستگیر نشوم.

پس از سرقت پول و وسایل با ارزش را برمی داشتم و مدارک و کیف ها را در نزدیکی کلانتری رها می کردم تا مدارک به صاحبشان بازگردد که در این مدت نزدیک به 100 زن را هدف سرقت هایمان قرار دادیم.

حسین درباره اقدام به قتل Murder پسرش به ماموران گفت: به خاطر مصرف شیشه در حالت عادی نبودم و در عالم توهم، پسرم را به شکل مار بزرگی دیدم که تصمیم به کشتنش گرفتم که خانواده ام مانع کارم شدند و دیگر هیچ چیز از آن زمان به یاد ندارم و مدتی را در مخفیگاه دوستانم بودم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، حسین و همدستانش برای تحقیقات بیشتر و شناسایی طعمه هایش در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 231313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟