یکم شهریور سال 94 مردی ناشناس با پلیس Police 110 تماس گرفت و از پیدا شدن پیکر نیمه جان یک مرد جوان در یکی از خیابان های کهریزک خبر داد. پلیس وقتی به محل رفت با جنازه مرد جوانی روبه رو شد که مدارک شناسایی همراهش نشان می داد محمدرضا 30ساله که با دو ضربه چاقو به گردنش از پا در آمده است. پلیس به ردیابی شماره تلفنی پرداخت که با مرکز 110 تماس گرفته بود اما روشن شد این تماس از موبایل قربانی صورت گرفته است.

تلاش برای افشای راز جنایت Crime شبانه آغاز شده بود که یک پسر قصاب به نام عرفان به دادگاه بخش آفتاب رفت و خودش را عامل جنایت معرفی کرد.

این پسر 19 ساله گفت: من محمدرضا را کشتم . در این چند روز سرگردان بودم و حتی ماجرا را به خانواده ام هم نگفتم تا اینکه به خاطر عذاب وجدان تصمیم گفتم به دادگاه بروم و تسلیم شوم.

پسرجوان که به بازداشتگاه پلیس آگاهی منتقل شده بود در تشریح جزییات ماجرا گفت: سالهاست که درسم را رها کرده ام و در قصابی پدرم کار می کنم. آن شب برادر 13ساله ام به قصابی آمد و قرار بود با هم به پارکی نزدیک مغازه مان برویم. آخر شب بود که تصمیم گرفتم در مغازه را ببندم. به همین خاطر تنهایی به قصابی برگشتم که یکباره یک نفر از پشت سر وارد مغازه شد. من که ترسیده بودم برگشتم و با محمدرضا روبه رو شدم. از بچه های محل شنیده بودم او قبلا دو نفر را آزار داده است. او به نزدیکی دخل آمد ومن فکر کردم قصد آزار دادن مرا دارد. به همین خاطر کارد سلاخی را برداشتم و برای دفاع از خودم دو ضربه به گردنش زدم. من که ترسیده بودم جنازه را از مغازه بیرون بردم و با موبایل محمدرضا با پلیس و اروژانس تماس گرفتم. من واقعا قصد نجات دادن او را داشتم اما از ترس فرار Escape کردم.

به دنبال اعتراف های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم Crime پرونده در حالی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد که اولیای دم ادعای عرفان مبنی بر تجاوز Rape قربانی به چند پسرنوجوان را دروغ محض دانستند و برای اوحکم قصاص خواستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟