کمین شوم مرد مرموز در پایانه غرب

به گزارش رکنا، سرگرد علی طیبی، رئیس کلانتری 209 پایانه غرب دراین‌باره گفت: چندی پیش فردی با حال مضطرب به سامانه مأموران پلیس Police مراجعه و به عوامل دایره تجسس کلانتری 209 اعلام کرد که دقایقی قبل هنگام تهیه بلیت اتوبوس مسافربری گوشی تلفن همراه خود را بروی پیشخوان تعاونی قرار داده و لحظاتی بعد متوجه سرقت Stealing آن شده‌ام.
رئیس کلانتری 209 پایانه غرب با بیان اینکه به دنبال اظهارات مالباخته مأموران صحت و سقم موضوع را بررسی و از صحت آن مطمئن شدند، گفت: بلافاصله پرونده ای در این زمینه در کلانتری تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تیمی از مأموران تجسس این یگان مسئولیت رسیدگی به پرونده را برعهده گرفتند، گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده مأموران با سلسله اقدامات پلیسی و بهره گیری از دوربین های مداربسته سارق را شناسایی و عملیات خود برای دستگیری متهم را با اخذ مجوزهای قضائی آغاز کردند.
طیبی اضافه کرد: سرانجام پس از چندین روز کار پلیسی و اطلاعاتی، مأموران حین گشت زنی در موقعیت پارکینگ اتوبوس‌های پایانه غرب متهم را که فردی معتاد Addicted و از دلال‌های یکی از شرکت های مسافربری بود درحال پرسه زنی مشاهده و در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف چند دستگاه تلفن همراه سرقتی از متهم تصریح کرد: این فرد در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و گرچه ابتدا سعی داشت خود را بی اطلاع از ماجرا و بی گناه نشان دهد اما زمانی که با شواهد و ادله موجود روبه‌رو شد به ناچار به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت که گوشی تلفن همراه را به دلیل مشکلات مالی و اعتیاد به مواد مخدر Drugs سرقت کرده و آن را به مبلغ 20 هزار تومان به یکی از دست‌فروشان پارک‌سوار آزادی Freedom به‌نام صدیق فروخته است.
طیبی همچنین با اشاره به بررسی سوابق متهم که خود را تقی معرفی کرده بود، گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز چندین بار به اتهام حمل موادمخدر و سرقت دستگیر شده است.
وی افزود: به دنبال اظهارات متهم، مأموران تجسس کلانتری به محل دست فروشان پارک سوار آزادی مراجعه و همدست وی که در حال مالخری و دستفروشی بود را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد نامبرده در پرونده خود چندین فقره سابقه حمل مواد مخدر و سرقت دارد.
رئیس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: این مالخر نیز تحت بازجوئی های فنی قرار گرفته و گفت که با توجه به اعتیاد شدید سارق و با علم به قیمت بالای گوشی تلفن‌ همراه آن را به نازلترین قیمت از وی خریده و فرد معتاد هم برای اینکه بتواند پول خرید موادش را فراهم کند، حاضر به فروش آن شده است.
طیبی اضافه کرد:‌ در ادامه مأموران از متهم خواستند تا با همسرش تماس گرفته و موبایل مسروقه را به کلانتری بیاورد که پس از ساعاتی تلفن همراه به کلانتری منتقل و با تنظیم صورت جلسه ای به مالباخته تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه برای هر دو متهم پرونده تشکیل شد، گفت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی و ادامه رسیدگی و کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 230847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟