photo_2016-11-22_18-34ب-09

به گزارش رکنا، ساعت 4 ظهر سه شنبه 23 آبانماه سال جاری بود که صدای گوشی موبایل پدر 25 ساله در کارگاه خیاطی به صدا در آمد و همسر جوانش از ماجرای تلخ زندگی شان خبر داد.

زهرا 2 ساله در بازار عبدل آباد گم شده بود و پدر جوان با شنیدن این خبر به سرعت خودش را به همسر و خواهرش در بازار رساند و همه اهالی محل و آشنایان با شنیدن ماجرای گم شدن دخترکوچولو شروع به جست و جو در بازار کردند اما اثری از زهرا کوچولو به دست نیامد.

در این مرحله پدر و مادر جوان پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند و از بازپرس مرشدلو در خواست کمک کردند.

مادرزهرا کوچولو در حالی که اشک می ریخت در شعبه هفتم گفت: ظهر بود که همراه خواهر شوهرم برای خرید از خانه مان در شهرک احمدیه خارج شدیم و به بازار عبدل آباد رفتیم و دست دخترم در دستم بود که فقط یک لحظه در جلوی مغازه ای برای پرسیدن قیمت یک لباس دست زهرا را رها کردم و وقتی به عقب برگشتم تا دوباره دست دخترم را بگیرم دیدم زهرا نیست.

با خواهرشوهرم شروع به صدا کردن زهرا کردیم اما اثری از دخترم نبود که با شوهرم تماس گرفتم و از او درخواست کمک کردم که او نیز همراه آشنایان به بازار آمدند و به دنبال زهرا کوچولو گشتند ولی بی فایده بود.

وی افزود: زهرا آخرین بار با شلوار مخمل زرشکی و پیراهن بنفش و کلاه صورتی بود و با گم شدن دخترم همه زندگی ام گریه شده و هر لحظه چشم انتظارم تا خبری خوشی برسد.

در این مرحله بازپرس مرشدلو دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران برای افشای راز ماجرای ناپدید شدن دخترکوچولو وارد عمل شوند.

با گذشت یک هفته از ناپدید شدن زهرا کوچولو پدر جوان صبح امروز – سه شنبه – برای پیگیری سرنوشت دخترش به دادسرا مراجعه کرد و به خبرنگار رکناگفت: از روزی که دخترم ناپدید شده است به همه جا که فکر می کردم سر زدم و با انتشار عکس دخترم در محله های جنوب تهران از مردم درخواست کمک کردم تا شاید ردی از زهرا به دست بیاورم و فقط چند نفر تماس گرفتند که گفتند دخترم را در مترو و خیابان دیده اند اما وقتی به آنجا سر می زدم به درهای بسته می خوردم.

وی افزود: از آن روز زندگی مان فقط گریه شده و همه چشم به تلفن دوختیم تا شاید کسی خبری از دخترمان بدهد و احتمال می دهم دخترم را دزدیده اند چون اگر گم شده بود تا امروز باید پلیس با خبر می شد.

پدر نگران که اشک در چشمانش برق می زند ادامه داد: پس از 3 سال زندگی شاد و بدون دغدغه زندگی ام به هم ریخته و هیچ آرزویی جز دیدن دخترم ندارم تا آرامش به زندگی مان برگردد و از مردم می خواهم برای رسیدن به دخترم کمکم کنند چون زهرا همه زندگی من و همسرم بود جز او هیچ دلخوشی نداشتیم.

بنا به این گزارش، بازپرس مرشدلو با تقاضای چاپ عکس زهرا خواست تا کسانیکه از سرنوشت این دخترکوچولو  اطلاعی دارند به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی یا اداره 11 پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند تا زهرا به آغوش خانواده اش برگردد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟