خوش شانسی عجیب یک زن در دستگیری دزد پرایدش+عکس

به گزارش رکنا، شامگاه پنج شنبه 27 آبانماه سال جاری زن میانسالی در تماس با ماموران کلانتری 126 تهرانپارس از ماجرای دزدیده شدن خودروی پرایدش در خیابان 218 غربی خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران با حضور در محل سرقت، صاحب خودرو را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد زن میانسال که بازنشسته آموزش و پرورش است زمانیکه از خانه خارج شده تا سوار بر آن به خانه دخترش برود متوجه دزدیده شدن خودرویش شده است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این سرقت Stealing شبانه ادامه داشت تا اینکه ظهر جمعه صاحب خودرو زمانیکه برای دیدن خانه اجاره ای به آپارتمانی در خیابان 216 غربی رفت با صحنه عجیبی روبرو شد.

زن میانسال همراه دخترش وقتی برای دیدن خانه اجاره ای پای در پارکینگ ساختمان گذاشتند با خودروی پارک شده اش در پارکینگ ساختمان روبرو شد.

همین کافی بود تا این زن  پلیس Police را با خبر کند و ماموران با حضور در ساختمان به سراغ مدیر آپارتمان رفته و با راهنمایی وی خانه ای که پراید سرقتی در پارکینگش پارک شده بود شناسایی شد.

در این مرحله ماموران به کمک مدیر آپارتمان مرد جوان را از خانه بیرون کشیدند و در عملیات غافلگیرانه این دزد 43 ساله که محسن نام دارد دستگیر شد.

محسن که باور نداشت در کمتر از 24 ساعت صاحب خودروی سرقتی او را به دام انداخته در همان ابتدا لب به اعتراف گشود.

سارق سابقه دار گفت: چندی پیش به این خانه آمدم و از همان زمان برای تامین هزینه های زندگی و اجاره خانه ام اقدام به سرقت خودرو می کردم.

وی افزود: پس از سرقت، خودروها را به پارکینگ ساختمان می آوردم و پس از اوراق کردن خودرو و فروش وسایل، خودروهای سرقتی را در خیابان رها می کردم.

دراین مرحله ماموران در بررسی از مخفیگاه این متهم تعداد زیادی وسایل سرقتی داخل خودرو به دست آوردند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس عموزاد از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 دراختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا دیگر جرائم احتمالی سارق حرفه ای فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟