به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 21 یکشنبه آخرین شب آبانماه سال جاری را نشان می داد که اهالی بازار ته لنجی های شهر آبادان وقتی متوجه مزاحمت های 4 مرد عراقی برای چند زن شدند به سمت آنها حمله کرده و 4 مسافر عراقی را به باد کتک گرفتند.

این درگیری 15 دقیقه طول کشید و بازار را به حالت تعطیلی در آورد و هرکسی که متوجه نیت شوم این مردان عراقی می شد آنها را هدف مشت و لگدهایشان قرار می داد.

خبرنگار رکنا با اطلاع از این درگیری با حضور در بازار ته لنجی ها به سراغ مغازه داران رفت . یکی از آنها به رکنا گفت: جلوی در مغازه ایستاده بودم که دیدم 4 مرد عراقی به دنبال زن جوانی راه افتاده اند و با زبان عربی باعث مزاحمت زن جوان شده اند ناراحت شدم و وقتی به سمتشان رفتم آنها با دیدن من در میان جمعیت ناپدید شدند.

وی افزود: پس از دقایقی صدای درگیری شنیدم و زمانیکه با دیگر همسایه ها از مغازه هایمان خارج شدیم دیدیم که پسر جوانی با 4 مرد عراقی درگیر شده است.

خیلی زود به سمت آنها رفتیم و فهمیدیم که 4 مرد مسافر در بازار برای چند زن دیگر ایجاد مزاحمت کرده اند که یکی از دست فروش ها وقتی متوجه حرفهای این مردان عراقی ونیت شوم آنها در بازار می شود، ماجرا را به برادر بزرگترش اطلاع داده و میان آنها و مردان عراقی درگیری صورت گرفته بود.

دستفروش جوان نیز به رکنا گفت: زن جوانی در حال خرید از بساط من بود که 4 مرد عراقی به سمت ما آمدند و آنها با زبان عربی شروع به صحبت با زن جوان کردند و این در حالی بود که زن جوان در برابر آنها سکوت کرده بود و من که به زبان عربی مسلط هستم شنیدم که پیشنهاد 500دلاری به زن جوان می دهند و زن جوان که از دست مزاحمت های مردان عراقی خسته شده بود بی توجه به حرفهایشان به سرعت از آنها فاصله گرفت و رفت.

وقتی متوجه نیت شوم این مردان عراقی شدم ماجرا به برادرم که در کنارم من دستفروشی می کرد اطلاع دادم که تصمیم گرفتیم کاری بکنیم که برای 4 مرد عراقی درس عبرت شود و زمانیکه که درگیری ما بالا گرفت دیگر اهالی بازار متوجه نیت شوم این مردان شدند و به کمک ما آمدند.

وی افزود: بازار به صورت تعطیلی در آمده بود و همه برای حمایت از ما، 4 مرد عراقی را به باد کتک می گرفتند که در آخر توانستند از زیر مشت و لگدهایمان فرار Escape کنند.

بنا به این گزارش، 4 مرد عراقی پس از کتک خوردن از سوی اهالی بازار ته لنجی ها به سرعت پا به فرار گذاشته اند و تا به حال هیچ شکایتی از سوی آنها صورت نگرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 230561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟