به گزارش رکنا، سرگرد پرویزی، رئیس کلانتری 136 فرجام ضمن اعلام این خبر گفت: چندی پیش و به دنبال رسیدگی به شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان در خصوص وقوع سرقت‌های مکرر لوازم داخلی خودرو تیمی از مأموران کلانتری 136 رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در جریان این بررسی ها مشخص شد که تمامی سرقت Stealing ها به شیوه خم کردن در سمت راننده صورت گرفته است.
رئیس کلانتری 136 فرجام با بیان اینکه شیوه مشابه سرقت‌ها ظن ماموران را بر اینکه سرقت ها از سوی یک سارق صورت گرفته باشد قوی تر کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی ادامه یافت تا اینکه سرانجام ماموران هنگام گشت‌زنی در محدوده میدان 48 فرجام یک موتورسوار را که اقدام به سرقت از یک خودرو به همان شیوه مذکور کرده بود، رویت کرده و برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.
وی با بیان اینکه فرد موتورسوار که یک کیف مشکی رنگ همراهش بود به محض دیدن مأموران پا به فرار Escape گذاشت، خاطرنشان کرد: اما با سرعت عمل مأموران این فرد ناکام مانده و پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد.
پرویزی با بیان اینکه در بازرسی از کیف این فرد شش دستگاه پخش مسروقه که همان شب به سرقت رفته بود، کشف شد، اظهاکرد: متهم تحت بازجویی قرار گرفته و با توجه به ادله موجود به بزه انتسابی سرقت از چندین خودرو به شیوه خم کردن در سمت راننده اعتراف کرد.
رئیس کلانتری 136 فرجام با اشاره به سوابق متهم نیز گفت: متهم در بازجویی های انجام شده گفت که پیش از این به مدت دو سال زندان Prison بوده و پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ سرقت های خود رفته و تا کنون نیز 9 فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده خیابان فرجام انجام داده است.
وی افزود: متهم همچنین ادعا کرد که اموال مسروقه را در میدان شوش به مالخران اموال مسروقه فروخته که با اعتراف صریح متهم پرونده تکمیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی پایتخت منتقل شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

وحشتناک ترین انتقام از شوهر در اتاق خواب

آزار و اذیت دختر 13 ساله داخل هواپیما مسافربری+ عکس

2 جوان، ساناز دختر آبادانی را با پراید به محل خلوتی بردند و ... +فیلم از تبهکاری این 2 متهم

اقدام زشت با 170 دختر به بهانه استخدام یا ازدواج / پلیس فتای کردستان این مرد را دستگیر کرد

سرنوشت وحشتناک 5 زن و دختر زیبا که درخانه مرد 67 ساله تن فروشی می کردند +عکس مرد کثیف و خانه اش

دار زدن پسر بتچه توسط کارمند مهدکودک +عکس

اقدام زشت و کثیف پزشک با زن جوان در مطب / این زن شکایت خود را به گوش دادستان رساند

کتک خوردن قهرمان بوکس از 4 زن+فیلم و عکس

روناک یونسی و همسرش در یک رستوران کانادایی +عکس

بازیگر معروف ایرانی: من سینما را نمی خواهم، سینما است که من را می خواهد.+عکس

آقای بازیگر برای دستگیری بن لادن به پاکستان رفت+ عکس

 

کدخبر: 230425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟