جوانی که با اسلحه به خواستگاری رفته بود / قاتل پس از شلیک مرگبار به پدر و دختر مورد علاقه اش در الموت دستگیر شد

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محسن رضایی، رئیس دادگاه بخش خرمدشت اظهار کرد: در پی وقوع قتل Murder در خرمدشت و فرار Escape متهم اصلی پرونده، اقدامات لازم برای پیگیری پرونده و دستگیری قاتل The Murderer به اجرا درآمد.
رئیس دادگاه بخش خرمدشت تصریح کرد: با وجود اینکه انتشار شایعات متفاوت و متناقض تلاش‌های مأموران پلیس Police را با سختی روبه‌رو ساخته بود، اما کارآگاهان با بررسی‌های علمی و استفاده از پلیس‌های تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند.
وی اضافه کرد: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده محل اختفای متهم در یکی از روستاهای الموت شناسایی و محل مورد نظر توسط مأموران پلیس محاصره و متهم دستگیر شد.
رضایی تصریح کرد: متهم پیش از دستگیری با استفاده از تیغ اقدام به خودزنی و خودکشی کرد که اقدامات درمانی و انتقال متهم به بیمارستان به سرعت انجام شد.
رئیس دادگاه بخش خرمدشت با اشاره به موضوع این پرونده مطرح کرد: متهم از خانواده مقتول درخواست خواستگاری کرده بود که با پاسخ منفی خانواده و دختر خانواده روبه‌رو شده بود اما بعد از این خواستگاری در شهر آبیک به دلیل قتل دستگیر شد ولی با رضایت اولیای دم بعد از طی دوران حبس آزاد شد.
وی اعلام کرد: متهم در سال 94 بار دیگر به منزل مقتول مراجعه و خواستگاری خود را مطرح کرد که به دلیل همراه داشتن سلاح گرم در این مراجعه، پرونده قضایی برای نامبرده تشکیل و بعد از بررسی، تحقیقات و رسیدگی رأی دادگاه در آبان ماه صادر شد.
رضایی خاطرنشان کرد: متهم بعد از اطلاع از رأی دادگاه مبنی بر هفت و نیم سال حبس؛ با مراجعه به منزل مقتول، پدر خواستگار خود را با سلاح گرم به قتل رساند و همچنین به سوی خواستگارش هم تیراندازی کرد که تنها به مصدومیت شدید وی منجر شد.
وی تأکید کرد: متهم پس از این تیراندازی متواری شده بود که شایعاتی مبنی بر حضور وی با سلاح در شهر منتشر می‌شد که دستگاه قضا و پلیس با دقت این اقدامات را رصد کردند که در نهایت این متهم دستگیر شد.
رئیس دادگاه بخش خرمدشت یادآور شد: انتظار ما از مردم و رسانه‌ها در مواقع این چنین کمک به دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده در فضایی به دور از هیاهو و جنجال هستند چراکه مجرمان سعی دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم / مردی برای اثبات ارتباط شوم زنش با یک مرد از آنان فیلم پنهانی گرفت / وقتی اقدام زشت همسرم را پشت دوربین دیدم خشکم زد + عکس

فیلم اعدام کفتار روستا که دختر 4 ساله را آزار و اذیت کرده بود / مردم منتظر حکم دادگاه نشدند + عکس

شوهرم طلاق گرفتم و با لباس مردانه به تهران آمدم / صاحبخانه ام دوست داشت با دخترش ازدواج کنم و ...

معجزه باور نکردنی برای مرد نابینای فریمانی +عکس

فیلم کتک خوردن قهرمان بوکس از 4 فروشنده زن در داروخانه + عکس

اعتراف عجیب نرگس در اسید پاشی به خواهر شوهر جوانش / من و فاطمه خواب بودیم که ...+ عکس

8 بار اعتراف داماد به اقدام وقیحانه با عروس خانواده + عکس

اقدام زشت روباه پیر با دختر عقب مانده / دادگاه تهران رسیدگی می کند + عکس

فیلم لحظه هولناک برخورد قطار با کامیون +عکس

بازیگر زن کره ای برای ازدواج با بازیگر ایرانی به تهران می آید + عکس عروس و داماد

 

 

 

 

کدخبر: 230171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟